کمپین دلت با کجاست فلایتیو
دلت با کجاست؟ نام کمپینی است که ما برای آشنایی با شخصیتهای جامعهی اهل سفر و مخاطبان خودمان طراحی کردیم. در پایان این صفحه با توجه به الگوریتمی که برای آن تعریف کردیم، پاسخهای کاربر جمعآوری میشود و از بین ۱۱ مقصد موجود، یکی از نقاط دیدنی جهان را همراه با تحلیلی شخصیسازیشده به کاربر ارائه میدهد. با اینکه مهر ماه ۱۳۹۹ کمپین آماده اجرا بود اما به خاطر همزمانی با کمپینی رقیب، اجرای آن را به تعویق انداختیم، چون در چنین حالتی، حواشی کمپین به مراتب بیشتر از دستاوردها و فواید آن است. هر نوع تبلیغ یا بازتاب برندی که شما دریافت کنید و برای آن هزینهای مستقیم پرداخت نکنید، زیرمجموعه Earned Media است. بهطورکلی ما در این کمپین با ۱۶ اینفلوئنسر اینستاگرامی کار کردیم و تلگرام و توییتر هم کانالهای فرعی ما محسوب میشدند. ترکیب این کار با جذابیت بصری، شرکتکنندگان را ترغیب کرد تا نتیجه خود را در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارند. اما تیم فنی فلایتیو گزینه اشتراکگذاری مستقیم در استوری اینستاگرام و فید توییتر را به صفحه فرود اضافه کرد. در این کمپین ما هیچ جایزهای برای شرکتکنندگان درنظر نگرفتیم. این باعث شد که لیدهای جمعآوری شده از اعتبار بالاتری برخوردار باشند و مطمئن باشیم که برخی شرکتکنندگان برای جایزه چندین بار ایمیل و شماره تلفن را وارد نکنند. حتی روند اشتراکگذاری مخاطبان پس از بازنشر ابتدایی ما، سرعت به مراتب بیشتری گرفت و جنبهی Referral کمپین را تقویت کرد. دستهبندی محتوایی Fashion/Beauty یکی از اصلیترین علایق پرسونای مخاطبان فلایتیو و خریداران پرواز خارجی است. کمپین دلت با کجاست با محتوای متفاوت و شخصی، به همراه معرفی این محتوا توسط افرادی که در حال حاضر Social Currency بالایی دارند، موفق شد که Currency برند فلایتیو را افزایش دهد. پس از Earned Media و Social Currency باید به روند Lead Generation هم توجه داشت. این مسئله و پروموت گستردهتر باعث شد که لید دریافتی ما چندین برابر کمپین دماوند تا دانوب باشد. برای عملکردی موفقیتآمیز باید سنجهها را به صورت مداوم بررسی کنید و پشتیبانی لازم را از کمپین داشته باشید. رقم ۴٬۲۰۰ کاربر Concurrent روی لندینگ کمپین (رکورد تازه برای فلایتیو) رقم ۶۰ هزار درخواست و ریکوئست از سوی لندینگ کمپین به سمت سرور (رکورد تازه برای فلایتیو) این فقط نیازمند سرورهایی قوی، بههمراه یک برنامه محتوایی مشخص است و باید هماهنگی دقیقی بین تیم فنی و تیم بازاریابی ایجاد شود. حتی در ایدهآلترین حالت هم ممکن است لحظات آخر ایده تازهای داشته باشید یا اینکه یکی از عناصر کمپین دقیقا به نحو برنامهریزی شده وظایف خود را انجام ندهد. ممکن است یک صفحه اینستاگرامی، در روز خاصی بازخورد بهتری نسبت به دیگر روزها داشته باشد. : در برنامه محتوایی خود و مخصوصا هنگام انتخاب اینفلوئنسرها سعی کنید که نسبت زن و مرد مخاطبان را در نظر بگیرید.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات