رئیس مجمع خیرین فنی‌و‌حرفه ای خراسان رضوی از پارک علم و فناوری استان بازدید کرد

رئیس مجمع خیرین فنی‌و‌حرفه ای خراسان رضوی از پارک علم و فناوری استان بازدید کرد


پارک علم و فناوری خراسان، امروز ۲۳ تیرماه، میزبان رئیس مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان و هیئت همراه بود تا زمینه ای برای تعامل و استفاده از ظرفیت های این مجمع در جهت رشد شرکت های فناور و دانش بنیان باشد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ مهندس حمید مستشاری، رئیس مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی و هیئت همراه از شرکت های دانش بنیان احیا درمان پیشرفته، ایمن موج توس و فلات شرق پارثاوا بازدید کردند و از نزدیک با دستاوردهای منتخبی از شرکت های مستقر در پارک خراسان آشنا شدند.

مهندس سید ایمان شریعتی، مدیر مرکز توسعه کسب و کار پارک خراسان در این خصوص گفت: هدف از این بازدید معرفی دستاوردهای شرکت های فناور و دانش بنیان به خیرین و پتانسیل های بالقوه می باشد، تا بتواند زمینه ای برای توسعه تعاملات و استفاده از ظرفیت های مجمع خیرین و دیگر حوزه های صنعتی، کشاورزی و پزشکی همکار با مجمع مذکور، در جهت رشد و توسعه فناوران استان باشد.

وی ادامه داد: این تعاملات می تواند به عنوان الگویی در کشور جاری شده و زمینه رشد سریع شرکت های فناور و دانش بنیان در بخش های تولیدی و بازار را موجب شود.

شریعتی در پایان اظهار کرد: این جلسات به طور دوره ای و در قالب برنامه های مدون ادامه خواهد یافت تا زمینه ساز خروجی های مناسبی در زمینه ماموریت های پارک و توسعه همه جانبه کسب و کارهای مستقر در پارک شود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات