فسیل برندی در مسیر بزرگی

فسیل برندی در مسیر بزرگی

فسیل برندی در مسیر بزرگی

فسیل گروپ، یک گروه طراح و سازنده ساعت، پوشاک، عینک، محصولات چرمی و لوازم آرایشی مدرن آمریکایی است که در سال ۱۹۸۴میلادی توسط تام کارتسوتیس در ریچاردسون تگزاس راه‌اندازی شد. مارک‌هایی که در این گروه تولید می‌شوند، عبارتند از: فسیل، اسکاگن، مایکل کورس، امپوریو آرمانی، دی کی ان وای، زودیاک، دیزل. همچنین برای برندهایی مانند:

Skechers, Spade, Chaps, Armani Exchange, Tory Burch لوازم جانبی تولید می‌کند.

مدیرعامل برند فسیل، کاستا کارتسوتیس، نام برند خود را به استعاره از نام گروه فسیل ایده گرفت. کاستا به پیشنهاد برادر بزرگش تام، برند فسیل را به‌عنوان محصولی بین‌المللی پایه‌گذاری کرد و طراحی‌های این برند را مطابق با سلیقه اقوام شرق دور و با قیمت های نسبتا ارزان عرضه کرد. در سال ۱۹۹۳، گروه فسیل به شرکت ساعت‌سازی سوییسی زودیاک که از سال ۱۸۸۲ در تولید ساعت فعالیت می‌کند، پیشنهاد همکاری ارائه داد تا اینکه بالاخره در سال ۲۰۰۱ به مبلغ ۴.۷میلیون دلار امتیاز این برند را خریداری کرد که این حرکت باعث یکپارچگی با حضور یک برند معروف سوییسی در تعدد مارک‌های این گروه شد.

سپس در سال ۲۰۰۴، پیشنهاد عضوشدن را به برند Michael Kors که یک برند سوئدی با سابقه ۳۴ سال در تولید ساعت بود، ارائه کرد و اضافه‌شدن هر کدام از این برندها گامی برای تکامل و پیشرفت این گروه بود. در سال ۲۰۱۲ نیز برند اسکاگن با مبلغ ۲۲۵میلیون دلار به فسیل گروپ پیوست.

در سال ۲۰۱۳، این گروه زنجیره فروشگاه‌های خود را در سراسر دنیا گسترش داد و در همان سال برند فسیل، ساعت‌های ساخت سوییس خود را نیز به بازار عرضه کرد و این امر باعث سود ۲۶۰میلیون دلاری برای این برند شد.

گروه فسیل فعالیت های زیادی در جهت تبلیغات ورزشی از جمله مسابقات تنیس جام دیویس داشته است. همچنین در رشته‌های هنری از جمله فیلم های برتر و پربیننده دنیا مانند: سوپرمن، بتمن، ماتریکس، جنگ ستارگان و دزدان دریایی کاراییب فعالیت کرده است. ضمن اینکه در زمینه حمایت از دنیای موسیقی نیز فعال است.

این گروه در سال ۲۰۱۵ تصمیم به تولید ساعت‌های هوشمند برای برندهایش گرفت و برندهای فسیل، دیزل، امپوریو آرمانی و مایکل کورس از جمله آنها بودند و به همین دلیل جایزه خلاقیت در طراحی را در میان ۱۰۰شرکت برتر دنیا کسب کرد.


گالری ساعت کاظمی

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات