بزرگان صنعت خرده فروشی در "ایران ریتل شو"...

بزرگان صنعت خرده فروشی در "ایران ریتل شو"...

بزرگان صنعت خرده فروشی در

بزرگان صنعت خرده فروشی در "ایران ریتل شو" گردهم می‌آیند

به یاری خداوند مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در روزهای ۹ تا ۱۲ آبان ماه امسال شاهد برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته خواهد بود.
نمایشگاهی که به عنوان نخستین تجربه جدی در این زمینه در نظر دارد در توسعه دانش ساخت و مدیریت مراکزخرید و شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نقش موثری ایفا کرده و در عین حال نقاط ضعف و قوت این صنعت را در قالب نخستین رویداد در نوع خود به محک تجربه بگذارد.
تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های توزیع مویرگی، توجه به کیفیت کالا و خدمات ارایه شده در مراکزخرید، توجه به رویکردهای نوین این صنعت و تعامل با تجربه‌ها و دستاوردهای جهانی در زمینه خرده‌فروشی می‌تواند بخشی از دستاوردهای این نمایشگاه باشد.
صنعت خرده فروشی در مقیاس جهانی، در مقایسه با کشور ما که صنعت خرده فروشی مدرن جنبش نوینی از مناسبات فروش در شاکله اقتصاد ملی محسوب می شود، بسیار عظیم و پیشرفته است.
به این سبب برگزاری چنین نمایشگاهی می‌تواند در وهله اول به ایجاد تعامل و ارتباط گسترده با متخصصین  داخلی و بین‌المللی این حوزه منتهی شده و در ادامه موجب ارتقا استانداردهای این صنعت شود.
این نمایشگاه می‌تواند بستری مناسب برای تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی و آشنایی هر چه بیشتر صاحبان و مدیران مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندهای برتر صنوف مختلف و صنایع وابسته باشد.
انتقال تجربیات داخلی و بین المللی و همفکری پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت خرده فروشی و شرکت‌های فعال در این حوزه از جمله اهدافی است که ما به عنوان برگزار کنندگان این رویداد در تلاش برای ایجاد  بستر آن هستیم.
آن چه که ما در صنعت خرده فروشی در قالب فروشگاه های زنجیره ای در این نمایشگاه بدان توجه کرده ایم چابک سازی سیستم ها و آموزش نیروی انسانی با هدف توجه به سلیقه های متنوع مشتریان و نظارت جامع بر تمام جزییات است.
همچنین استفاده از سیستم های کنترل کیفی محصول عرضه شده و در نهایت ایجاد فضای تفریحی، برای ماندگاری بیشتر مشتریان در محوطه فروشگاه ها و مراکز خرید و  جلب رضایت مراجعین و همچنین بومی سازی استانداردهای بین المللی این صنعت در زمره اولین اهدافی است که در هنگام برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی این رویداد در اختیار فعالان این حوزه و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انبوه شکست های موجود در حوزه  راه‌اندازی مراکزخرید و واحدهای خرده فروشی که باعث بی ثمر ماندن تلاش بسیاری از دست اندرکاران این حوزه حتی در کشورهای توسعه یافته شده است، خود گویای اهمیت به روز رسانی داده ها در حوزه خرده‌فروشی‌های مدرن است که در قالب برگزاری این نمایشگاه امیدواریم محقق شود.
در واقع آن چه که در رویدادهای مرتبط با خرده‌فروشی در کشور ما حائز اهمیت است تلاش برای فرهنگ سازی و متناسب سازی الگوهای زیست ایرانی با معیارهای استاندارد جهانی است. فرایندی که می‌تواند در شرایط آرمانی (اما ممکن) به جهانی سازی خرده فروشی ایرانی نیز منتهی شود.
امروز صنعت خرده فروشی در جهان با ارزش و حجم معاملاتی بیش از ۷ میلیارد دلار به بلوغ کامل رسیده است و ما امیدواریم با برگزاری مستمر این نمایشگاه به بلوغ این صنعت به شکل اثرگذار و چشم گیری کمک کنیم و در توسعه استاندارد نظام توزیع کالا و خدمات و ارتقا استانداردهای ساخت و بهره مندی مراکزخرید موثر باشیم.

شاهرخ کشاورز
مدیرعامل شرکت تجارت طلایی نیک روش
مجری نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو ۲۰۱۹

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات