اصلی‌ترین معیار برای راه‌اندازی و توسعه شرکت‌ها، تامین زیرساخت است

اصلی‌ترین معیار برای راه‌اندازی و توسعه شرکت‌ها، تامین زیرساخت است


رئیس پارک علم ‌و فناوری خراسان در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از پارک استان گفت: طی بازدید امروز به مشکلات زیر‌ساختی و توسعه‌ای در پارک علم‌ و فناوری خراسان پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی امروز ۲۷ تیرماه از شرکت‌‌های دانش‌بنیان سامان داروی هشتم، احیا درمان پیشرفته، پرتو صنعت پاژ و آزمایشگاه هوشمندسازی و دیسپاچینگ بازدید نمود.

در ادامه این بازدید دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم ‌وفناوری خراسان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید استاندار و مسئولان از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور اقدام خوبی است و این امر سبب می‌شود تا آن‌ها مشکلات و چالش‌های این شرکت‌ها را از نزدیک ببینند و راهکارهایی برای آن‌ها ارائه دهند. همچنین بتوانند روند بروکراسی اداری که شرکت‌ها درگیر آن هستند را تسهیل کنند.

وی افزود: بزرگترین مشکل شرکت‌های دانش‌بنیان، مطالبات دولتی و صادرات آن‌ها است که اگر این مشکلات حل نشود، رشد شرکت‌های دانش‌بنیان متوقف می‌شود. نمونه آن شرکت سامان دارو است که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان مطالبات دولتی دارد که هنوز پرداخت نشده است.

رئیس پارک علم‌ و فناوری خراسان ادامه داد: نکته مهمی که امروز در این بازدید به آن پرداخته شد، مشکلات زیر‌ساختی و توسعه‌ای در پارک علم ‌و فناوری خراسان بود.

پارک خراسان محل ایجاد و رشد شرکت‌ها است

قنبری اضافه کرد: تامین زیر‌ساخت‌ها برای شرکت‌ها، اصلی‌ترین معیار برای راه‌اندازی و توسعه آن‌ها است.

هرچه این زیر ساخت‌ها را بتوان با مشارکت تمام دستگاه‌ها افزایش دهیم، امید داریم به همان نسبت، میزان اشتغال و تولید را در استان افزایش داده و از دانش به ثروت دست یابیم.

شایان ذکر است طی این بازدید، استاندار در پی تماس‌های مکرر، چالش‌های زیرساختی در پارک علم‌ و فناوری خراسان را پیگیری‌ نمود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات