بازگشایی مراکز خرید، عامل موفقیت تارگت
پس از شیوع ویروس کرونا، برند تارگت با افزایش فروش اینترنتی موفقیت مالی بزرگی کسب کرد و اکنون هم با وجود افت نسبی اولیه فروش اینترنتی به خاطر بازگشایی فروشگاههای فیزیکی، رونق این برند در مراکز خرید ادامه دارد.
در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹/۲۲درصد افزایش داشته و در همین بازه زمانی، سود عملیاتی با ۴۰درصد افزایش به ۴/۲میلیارددلار رسید. این رشد بیشتر به دلیل فروشگاههای فیزیکی در مراکز خرید حاصل شده است که البته تا حدود زیادی هم قابل پیشبینی و مطابق انتظار به نظر میرسید.
نظرات