«امارات مال» بهشت جدید خودروهای لوکس سال

«امارات مال» بهشت جدید خودروهای لوکس سال

«امارات مال» بهشت جدید خودروهای لوکس سال

«امارات مال» در ادامه برنامه‌های جذاب و نوآورانه‌اش اقدام به معرفی و رونمایی از مدل‌های جدید خودروی «آئودی» کرد.

همزمان با رونمایی از مدل «آئودی ای‌ ترون جی تی آر اس»، تسلا مدل ۳، مرسدس EQC و MG ZS EV هم به معرض دید عموم گذاشته شد، اما این تمام آن چیزی نیست که «امارات مال» تا پایان سال۲۰۲۱ برای علاقه‌مندان به خودروهای جدید تدارک دیده است. بولتن خبری این مرکز «خرید فاخر» در گزارشی از بهترین خودروهای سال جاری میلادی و اسرارشان پرده برداشت.

خودروهای لوکس بازار طیف گسترده‌ای را از انواع برندها، سدان‌ها، سریع‌ترین شاسی‌بلندها و … در بر می‌گیرند. این خودروهای پرطرفدار هر سال به شکل اختصاصی برای خریداران لوکس‌پسند و ثروتمند، وارد بازار می‌شوند . لیست لوکس‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ که متشکل از جدیدترین مدل‌ها با به روزترین تکنولوژی‌های دنیاست، شامل نام غول‌های خودروسازی بین‌المللی زیادی می‌شود . طرفداران خودروهای لوکس در این بازار پر هیاهو، نه تنها کم نیستند، بلکه روز به روز بیشتر هم می‌شوند. این خودروها که مدل‌های جدیدشان هر روز از یک سوی بازار سر بر می‌آورند، مطابق سلیقه مشتریان خود رنگ و ظاهر عوض می‌کنند و هر روز به یک تکنولوژی جدید آراسته می‌شوند .

سدان لوکس‌پسندها

در شیک بودن محصولات سوئدی شکی نیست. یکی از شاخص‌ترین محصولات این کمپانی اروپایی و پرطرفدار، S۹۰ است که به عنوان یک سدان با کلاس، خوش‌ساخت و مدرن شناخته می‌شود . «اس۹۰» تجلی لوکس بودن است و تمامی موارد چنین خودرویی (از جمله راحتی، طراحی حرفه‌ای و زیبا، تکنولوژی و امکانات و آپشن‌های جدید) را در برمی‌گیرد. این سدان به یک موتور توربوشارژ چهارسیلندر مجهز است که توانی برابر با ۳۱۶اسب بخار دارد. این پیشرانه، با یک جعبه دنده اتوماتیک هشت‌سرعته همراه می‌شود . مدل پایه «اس۹۰» که به یکی از ایمن‌ترین خودروهای امروز معروف است، با قیمت ۵۲هزار و ۵۹۵دلار در بازار به فروش می‌رسد .

محبوب دل بازار

یکی دیگر از لوکس‌ترین خودروهای ۲۰۲۱، جنسیس G۹۰ آسیایی است که در بازار جهانی طرفداران بی‌شماری دارد. البته شاید به گرد پای رقبایی همچون آئودی و دیگر سدان‌های لاکچری بازار نرسد، اما قطعا در گروه خود یکی از بهترین‌هاست . یکی از نکات مثبت و بارز این «جنسیس» صدای کم موتور هنگام رانندگی، فضای نسبتا قابل توجه و راحتی صندلی‌ها و کابین آن است. با اینکه قیمت کمتری نسبت باقی رقبای قدرش دارد، اما ویژگی‌های مشترکش با آن‌ها کم نیست. «جی ۹۰» همراه با یک موتور تویین-توربوشارژ V ۶ (با ۳۶۵ اسب بخار) یا یک موتور V ۸ (با ۴۲۰ اسب بخار نیرو) به بازار ارائه می‌شود .

خودروی لاکچری آلمانی در بازار

«بی ام و» سری ۵ برای کسانی مناسب است که در عین شیک بودن محصول و راحتی آن، به دنبال کیفیت هم هستند. «بی ام و» سری ۵ که یکی از برترین خودروهای لوکس ۲۰۲۱ است، به عنوان رقیب درخوری برای آئودی A ۶ ، جنسیس جی ۸۰ و مرسدس-بنز کلاس E در بازار می‌درخشد . ورژن ۵۴۰ i این خودرو شیک و خوش ساخت به یک موتور شش سیلندر و یک سیستم هیبرید ۴۸ولتی مجهز است که با یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به بازار عرضه شده است. نسخه پیشرفته‌تر این سدان، صفر تا ۱۰۰کیلومتر را در ۴.۱ ثانیه طی می‌کند .

رقیب لوکس انگلیسی

اگر به خودروهای لاکچری انگلیسی بیش از محصولات آلمانی یا آمریکایی علاقه دارید، بنتلی کانتیننتال GT یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. برخی معتقدند این خودرو جذاب به منظور فراهم کردن راحتی و آرامش برای سرنشینان، طراحی و تولید شده است. این محصول انگلیسی که چهارمین مورد از لوکس‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ است، به عنوان خودرویی راحت، جادار و سریع شناخته می‌شود . «کانتیننتال جی تی »که رقیب سرسختی برای دیگر موارد این لیست به شمار می‌رود، با یک پیشرانه ۶.۰لیتری W ۱۲ در بازار ظاهر می‌شود و می‌تواند با قدرتی معادل ۶۳۵اسب بخار، تنها در ۳.۷ثانیه سرعت را از صفر به ۱۰۰کیلومتر در ساعت برساند. این موتور قدرتمند با یک گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک همراه می‌شود .

گل سرسبد بازار

«پانامرا» لوکس و پرطرفدار، پنجمین مورد از لوکس‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ است. به عقیده بسیاری از هواداران، این خودروی جذاب نقاط مشترک بسیاری با پورشه ۹۱۱ دارد. در واقع «پانامرا» عملکردی مانند یک خودروی اسپورت فوق لوکس و جادار به نمایش می‌گذارد . یکی از نکاتی که ممکن است برخی طرفداران را ناامید کند، عدم وجود موتور دیزلی است. با این حال یک پیشرانه بنزینی ۲.۹لیتری برای «پانامرا» در نظر گرفته شده است که ۳۳۰اسب بخار نیرو تولید و صفر تا ۱۰۰کیلومتر را در ۲.۹ثانیه پر می‌کند .

زیبای آسیایی

شاید در نگاه اول جنسیس G ۸۰ چندان نشانی از دیگر خواهر و برادرهای خود نداشته باشد، اما حتی یک لحظه هم نمی‌توان به زیبایی چشم‌نواز این شاهکار آسیایی شک کرد. از آنجایی که برند جنسیس بازار کشورهای اروپایی را هدف گرفته، «جی ۸۰» رقیبی قدر برای محصولات مرسدس بنز، بی ام و و دیگر غول‌های خودروسازی آلمانی خواهد بود. مدل پایه این خودروی لوکس و خوش ساخت به یک موتور ۲.۵لیتری چهار سیلندر خطی مجهز است که توانی برابر با۳۰۰اسب بخار دارد. اگر به دنبال یک خودروی لوکس و در عین حال قدرتمند هستید، می‌توانید پیشرانه ۳.۵لیتری V ۶ را انتخاب کنید که ۳۷۵اسب بخار نیرو تولید می‌کند .

یک سدان جهانی

سال‌ها پیش، مرگ و زندگی برند سوئدی ولوو بین زمین و آسمان معلق بود چرا که فورد سرنوشت آن را به دستان جیلی چینی سپرده بود. حالا پس از گذشت بیش از یک دهه، این کمپانی صاحب یکی از لوکس‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ است و به کمک محصولی، مانند S ۹۰ Recharge ، نامش در کنار دیگر رقبایش در بازار جهانی می‌درخشد . این سدان دلفریب سوئدی به یک پیشرانه ۲.۰لیتری مجهز است که قدرتی برابر ۳۱۳اسب بخار و گشتاوری ۳۹۹نیوتن. متری تولید می‌کند. یک پیشرانه کمکی برای این خودروی شیک در نظر گرفته شده است که ۸۷اسب بخار نیرو و ۲۳۹ گشتاور اضافی به قدرت اولیه اضافه و اس ۹۰ ری‌شارژ را به یک هیولای لاکچری به تمام معنا تبدیل می‌کند. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز برای بهبود عملکرد این پیشرانه پرقدرت تعبیه شده است .

پادشاه خودروهای لوکس

زمانی که صحبت از برندهای لوکس و محصولات‌شان به میان می‌آید، ناخودآگاه ذهن همگی ما به سمت مرسدس بنز می‌رود، چرا که این کمپانی در ساخت لوکس‌ترین خودروهای بازار زبانزد خاص و عام بوده و مرسدس بنز E کلاس جدید هم گواه همین ادعاست. این خودروی شیک که هم در شکل یک سدان چهار و هم در شمایل یک کوپه دو در ظاهر می‌شود، با یک پیشرانه شش سلیندر توربوشارژ قدم به بازار گذاشته و ۳۶۲ سب بخار نیرو تولید می‌کند. این محصول جذاب به عنوان یکی از لوکس‌ترین خودروهای بازار ۲۰۲۱ شناخته می‌شود .

صادر ه از ایلان ماسک

همه مدل S را به عنوان پرچمدار کمپانی تسلا می‌شناسیم. این شاهکار زیبا و قدرتمند که به عنوان یکی از لوکس‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ شناخته می‌شود، یک محصول الکتریکی تمام عیار است که نشان از آینده پیش روی صنعت خودروسازی دارد. پیش‌بینی می‌شود مدل «اس» به زودی رقبای قدری مانند پورشه تایکان را به چالش بکشد . محصول جدید پیشرفته مدل اس، Plaid نام دارد. در کمال تعجب این محصول تمام الکتریک از بقیه موارد این لیست قدرتمندتر است و ۲موتور الکتریکی آن در مجموع ۱۰۲۰اسب بخار نیرو تولید می‌کند. پر کردن صفر تا ۱۰۰کیلومتر برای تسلا مدل اس پِلِید، کار سختی نیست و تنها در ۲ثانیه صورت می‌گیرد .

نمایی جذاب

کادیلاک سی تی ۵در واقع محصول سال میلادی گذشته (یعنی ۲۰۲۰) است اما هنوز هم جدول خودروهای لوکس حضور پررنگی دارد . این خودرو که به عنوان جانشین سی تی اس (CTS) شناخته می‌شود، با سه پیشرانه مختلف به بازار سال ۲۰۲۰ ارائه شد. پیشرانه ۲لیتری چهار سیلندر کادیلاک سی تی ۵، ۲۳۷اسب بخار نیرو تولید می‌کند. به نظر می‌رسد در میان نبرد خودروهای آلمانی و اروپایی، کادیلاک CT ۵ آمریکایی با جدیت تمام مانند یک خنجر تیز، قلب بازار جهانی و رقبا را هدف گرفته است .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات