رشد ۳۰۰ درصدی دکتر ساینا در بهار ۱۴۰۰ نسبت به ۶ ماه دوم سال گذشته
او در ادامه صحبتهای خود به خدمات دیگری که دکتر ساینا عرضه کرده اشاره و بیان کرد: «در این مدت چند سرویس توسعه دادیم که به رشد ما کمک کرد، مانند راهاندازی مشاوره در لحظه. مدیرعامل دکتر ساینا در پاسخ به این سوال که چند درصد مشاورههای آنلاین مربوط به حوزه کرونا است، گفت: «در این مدت مشاوره زنان و زایمان، گوارش، داخلی و پوست و مو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته بود. او در ادامه درمورد اینکه چرا این تخصصها با استقبال روبهرو شدند، بیان کرد: «ما در این زمینه تحلیلی انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که در زمان شیوع کرونا زنان ترجیح میدهند که مشکلات خود را چون چکاپ یا اگر سوالی از دکتر دارند را به صورت آنلاین حل کنند. او در ادامه صحبتهای خود در پاسخ به این سوال که پس از اینکه دوران کرونا به پایان رسید، چه برنامهای برای حفظ این رشد دارند، گفت: «اولین موضوع این است که اگر درصد بالای مشاورههای آنلاین به بحث کرونا اختصاص داشت، یعنی بعد دوران کرونا احتمال دارد که این رشد کاهش پیدا کند؛ اما وقتی پراستقبالترین دستهها مربوط به خدماتی غیر از مشاوره کروناست پس تحلیل من این است که دکتر ساینا وارد زندگی مردم شده است و به همین راحتی از زندگی مردم خارج نمیشود.» خدادادی تاکید میکند که طبیعی است که پس از دوران کرونا رشد کاهش پیدا میکند چون شیوع این ویروس یک محرک اولیه بود تا مردم با حوزه سلامت دیجیتال آشنا شوند، پس ادامه دار شدن این رشد تلاش کسبوکارها را میطلبد. او همچنین بیان کرد: «برای ادامه دارشدن این رشد دکتر ساینا برای سه سال آینده خود یک برنامه استراتژی تهیه کرده که برای تدوین این برنامه شش ماه تحقیقات روی آن صورت گرفته است.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات