پنج درخواست پذیرش در کمیته فناوری مرکز رشد فناوری گناباد بررسی شد


پنج درخواست پذیرش با حضور مدیرعامل صندوق مالی و توسعه تکنولوژی ایران و اعضای کمیته فناوری مرکز رشد فناوری گناباد بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ جلسه کمیته فناوری مرکز رشد فناوری گناباد با حضور اعضای کمیته فناوری این مرکز و رضا زرنوخی مدیرعامل صندوق مالی و توسعه تکنولوژی ایران به صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید.

حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد در ابتدای جلسه به توضیح مختصری از درخواست‌های ارائه شده پرداخت.

در این جلسه محمد بهزاد امیری مدیرعامل شرکت هوشمند فناوران مهام اندیش فرتاک با ارائه طرح توجیهی کسب و کار و بوم مدل کسب و کار، درخواست خود را به منظور پذیرش در دوره رشد ارائه نمود، و به ارائه عملکرد سیستم طراحی شده و میزان فروش انجام شده در مرحله اول تولید پرداخت.

ندا هاشمیان نیز در ادامه با معرفی ایده محوری و برنامه های پیش رو، درخواست ورود به دوره رشد مقدماتی ارائه داد، وی تاکید کرد برند گل برفی برای ارائه محصولات ثبت شد و ارزیابی مثبت بازار، ما را در پیشبرد اهداف مصمم نمود.

ایده محوری  طراحی و تولید سیستم امنیتی هوشمند نیز توسط مهدی کریمی مطرح شد.

در ادامه شرکت آینده سازان سیتای کودک با طرح تولید بازی های فکری استراتژیک با ارائه حسن رایگان و خانم اسماعیل زاده مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه نیز شرکت کیان آویژه فرتاک به معرفی فعالیت شرکت در زمینه معرفی محصولات در فضای مجازی، فروش آنلاین، طراحی وب سایت و اپلیکیشن فروش پرداخت.

علی فیاضی مدیر اجرایی این طرح درخواست استقرار در مرکز رشد و ارائه خدمات به هسته ها و واحدهای فناور را به عنوان شرکت همکار مطرح نمود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات