نگاهی به آمار و ارقام در کرونایی‌ترین سال دیجی‌کالا

گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا گزیده‌ای از آمار و داده‌های دیجی‌کالا در سال ۹۹ را به مخاطبانش ارائه می‌کند که در هفت فصل گردآوری شده‌است. استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال ۹۹ چگونه بوده است؟ گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا در فصل‌هایی جداگانه و مفصل به رفتار کاربران در خرید اینترنتی از دیجی‌کالا، نرخ رضایت مشتریان از عملکرد دیجی‌کالا در زمینه‌های مختلف، آمار و داده‌های مرتبط با فروشندگان مار‌کت‌پلیس (بازارگاه) دیجی‌کالا، بسترهای فناورانه دیجی‌کالا، کالاها و برندها و همچنین رویدادها و اقدامات مسئولیت‌های اجتماعی دیجی‌کالا در سال ۹۹ پرداخته است. گزیده‌ای از آمار دیجی‌کالا که در این گزارش ارائه شده است:

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

    منبع خبر

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات