کیسه دوختن استارتاپها برای ۲۰۰ هزار کسبوکار / چه کسانی از بستن اینستاگرام سود میبرند؟
از این نحوه خریدوفروش سودی نصیب سایتهای فروش مثل دیجی کالا نمیشود، چرا که دیجی کالا از هر فروش سود چند ده درصدی مییرد که فروشنده برای جبران آن مجبور است قیمت کالا را بالا ببرد و در واقع فروش کمتری داشته باشد. براساس این آمارها بیش از ۲۰۰ هزار کسبوکار فقط در اینستاگرام فعالیت میکنند. بنابراین کوچ ۲۰۰ هزار کسبوکار از اینستاگرام به پلتفرمهای فروش مثل دیچی کالا باید سود خوبی را برای صاحبان آنها داشته باشد. طبق گزارش امروز روزنامه هفت صبح، حمید محمدی بنیانگذار و مدیرعامل دیجی کالا یک هفته قبل از اعتراضات کاربران در فضای مجازی به طرح صیانت از فضای مجازی، از راهاندازی شبکه اجتماعی دیجی کالا خبر داده است. این موضوع موجب اعتراض کاربران به دیجی کالا شده، اگر چه هفت صبح اظهارات مدیر عامل دیجی کالا را اعلام بدموقع خوانده که موجب شده دردسر برای روبینو نسخه بومی اینستاگرام است که به احتمال زیاد پس از اجرایی کردن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی جایگزین اینستاگرام شود.
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات