دوره آموزشی عملیاتی مدیریت محصول

دوره آموزشی عملیاتی مدیریت محصول

مدیریت محصول، از جمله مفاهیمی است که در سال­ های اخیر به فرآیند توسعه کسب و کار افزوده شده و به دلیل نقش مهمی که در توسعه کسب و کار داشته، سازمان­ های بسیاری به دنبال جذب مدیران محصول کارآمد هستند.

آکادمی یوزراکس با همراهی جمعی از برترین مدرسان این حوزه، اقدام به برگزاری دوره آموزشی عملیاتی مدیریت محصول نموده است. این دوره آموزشی، مشتمل بر 80 ساعت آموزش مفاهیم و مهارت­ های مورد نیاز برای مدیران محصول است که روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته بصورت آنلاین برگزار می ­شود.

در این دوره علاوه بر مدرسان مدیریت محصول، جمعی از برترین مدیران کسب و کارهای مطرح کشور حضور دارند تا تجربه و چالش­ های خود در حوزه مدیریت محصول را با شرکت ­کنندگان به اشتراک بگذارند.

جذابترین بخش دوره، آموزش عملیاتی مدیریت محصول است که در آن محصولات و پروژه هایی که هر کدام از دانشپذیران مشغول فعالیت بر روی آن هستند، بصورت اختصاصی مورد پایش قرار گرفته و با توجه به مهارت­ های آموزش داده شده، فرآیند خلق محصول باز طراحی و اصلاح می­ شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره می توانید به سایت https://pm.userxevent.ir/ مراجعه کنید و یا با شماره های 66128068-021 و 09366129101 تماس بگیرید.

همراهان اکوسیستم می­توانند با تخفیف ویژه Ecosystem در این دوره ثبت نام کنند.

    منبع خبر

    نوآفرینان

    نوآفرینان

    تیم برگزاری رویداد

      نظرات