گزارش سالانه تپسل منتشر شد

گزارش سالانه تپسل منتشر شد

تپسل به عنوان یک شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال، تبلیغات بنری و ویدیویی صاحبان کسب و کارها را در اپلیکیشن‌های پرمخاطب ارائه داده و با این کار به توسعه دهندگان ایرانی کمک می‌کند تا از طریق تبلیغات، به درآمد برسند. طبق آمار تپسل، نمایش تبلیغ در اپلیکیشن‌های غیر بازی از بازی‌ها با استقبال بیشتری مواجه می‌شود و مرداد ماه و آبان ماه، ماه‌های موفق‌تری برای نمایش تبلیغات بوده‌اند. صد و هفتاد و پنج درصد رشد در نمایش تبلیغات، چهل و پنج درصد در رشد کلیک، صد و هشتاد و شش درصد رشد در نمایش کامل تبلیغات ویدیویی و صد و سی و سه درصد رشد در نصب، گویای این رونق در تپسل است. در همین راستا، در سال گذشته، ناشران نیمی از درآمد خود را از تبلیغات ویدیویی کسب کرده‌اند، حدود چهل درصد از درآمد را از تبلیغات همسان داشته‌اند و کمتر از ده درصد را از تبلیغات بنری به دست آورده‌اند. به عبارت دیگر، با وجود آنکه تبلیغات ویدیویی از لحاظ گستردگی و استقبال از سوی تبلیغ دهندگان در رتبه میانی است اما درآمد بسیار بهتری برای ناشران دارد.

متن کامل خبر در سایت شنبه پرس

    منبع خبر

    شنبه پرس

    شنبه پرس

    شنبه پرس یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات