تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک پارک علم و فناوری خراسان و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد منعقد شد


تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور استفاده از ظرفیت‌های مشترک و هم‌افزایی در اجرای همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و تجاری‌سازی توسعه فناوری، فی‌مابین پارک علم و فناوری خراسان و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان و دکتر مسعود طاهری لاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، صبح یکشنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۰، تفاهم نامه همکاری مشترک را امضا کردند.

رئیس پارک خراسان ضمن اشاره به اهمیت همکاری و هم‌آفرینی و تلاش در جهت رشد اقتصاد دانش بنیان و ایجاد جامعه خلاق و نوآور، گفت: همکاری پارک علم و فناوری خراسان و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد می تواند به عنوان الگویی موفق در کشور عمل کند.

وی ماموریت پارک علم و فناوری خراسان را "افزایش ثروت مبتنی بر دانش" عنوان کرد و از حضور تیم فرهیخته دانشگاه آزاد مشهد در راستای رشد و توسعه استان خراسان رضوی، ابراز امیدواری کرد.

دکتر طاهری لاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز با بیان اینکه "ما در دانشگاه آزاد به دنبال توسعه همکاری و روابط بین سازمانی" هستیم، گفت: توسعه فعالیت های دانش بنیان، از اولویت های اصلی این دانشگاه است.

وی افزود: توسعه فعالیت های دانش بنیان و اقتصاد دانشی در کشور و استان، جزو سیاست های راهبردی ما در دانشگاه آزاد مشهد است.

رئیس دانشگاه آزاد مشهد همچنین به ظرفیت علمی بالای این دانشگاه در کشور اشاره کرد و اظهار کرد: در دانشگاه آزاد مشهد تعداد ۴ نفر دانشمند بین المللی حضور دارند. لذا اهمیت بهره گیری از ظرفیت های علمی و دانشی استان را در جهت توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش، حائز اهمیت دانست.

شایان ذکر است در تفاهم نامه مذکور، ضمن بیان دقیق همکاری مشترک آموزشی، پژوهشی و تجاری سازی و بهره گیری از ظرفیت ها، مدل همکاری درخصوص ایجاد مرکز همکاری های مشترک دانشگاه آزاد و پارک در محل فضای مشهد ذوب نیز عنوان شده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات