آغاز واگذاری زمین به طرح‌های دانش بنیان در شهرک صنایع غذایی مشهد


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: فراخوان واگذاری اراضی برای واحدهای تولیدی و کارگاهی مورد تایید دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و تشکل‌های بخش خصوصی در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق به صورت رسمی اعلام و واگذاری در این باره آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از خبرگزاری ایلنا، علی بهرامی زاده در نشست انعقاد قرارداد با ۲ شرکت دانش بنیان برای واگذاری زمین به آنها با گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک افزود: در این شهرک از امروز واگذاری زمین به ۱۹ کارگاه تولیدی و واگذاری اراضی بین ۲۰۰ تا ۲ هزار مترمربع در کمیته راهبری شهرک با اولویت شرکتهای دانش بنیان آغاز می شود.

وی اضافه کرد: تمامی واگذاریهای زمین در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق در قالب فراخوان عمومی و ارایه در سایت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به صورت واگذاری الکترونیکی قابل مشاهده و در دسترس است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در این راستا امروز ۲ قرارداد واگذاری زمین در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق در قالب واحدهای کارگاهی و طرحهای تحقیق و توسعه با ۲ شرکت دانش بنیان در محل این شرکت منعقد می شود.

بهرامی زاده افزود: راهبرد جدید امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و به تبع آن این شرکت در واگذاری زمین در سطح شهرک‌های صنعتی، اولویت دادن به شرکت‌های دانش بنیان دارای مجوز از معاونت علمی – فناوری ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون هفت مورد واگذاری زمین به شرکتهای دانش بنیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی انجام گرفته و هم اینک نیز ۵۱ تقاضا از این شرکتها و ۳۶ تقاضا از واحدهای فناور مستقر در پارکهای علم و فناوری به شرکت شهرک‌های صنعتی استان رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: بسته به تقاضای شرکتهای دانش بنیان و شهرک‌های مورد نظرشان، با سرعت زمین به آنها در شهرک‌های صنعتی واگذار می شود و در مورد واحدهای فناور نیز در صورتی که مجوز از پارک علم و فناوری یا دانشگاه ها و مراکز علمی مختلف و تقاضا برای استقرار در شهرکهای صنعتی داشته باشند در اولویت دریافت زمین قرار می گیرند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات