فعالان فناور مهارت می‌آموزند تا اشتغال ایجاد کنند

فعالان فناور مهارت می‌آموزند تا اشتغال ایجاد کنند

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرح جامع از مهارت تا اشتغال با محوریت توانمندسازی، مهارت‌افزایی و موفقیت شغلی به صورت بوت کمپ در چهار بخش مهارت‌های نرم، برنامه‌نویسی پایتون، بازاریابی دیجیتال و علوم اجتماعی 7 مهرماه سال جاری میزبان ایده پردازان خلاق می‌شود.

این رویداد به یکی از مهم‌ترین چالش‌های جوانان یعنی اشتغال در کنار مهارت آموزی هم‌راستا با رشته تحصیلی پاسخ می‌دهد و به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای کسب تجربه بالندگی علمی و فناورانه کمک می‌کند.

طرح جامع از مهارت تا اشتغال توسط مجموعه پویش پیشتازی طراحی و اجرا شده است تا بستر رشد، توسعه و رسیدن به هدف نهایی جوانان را محقق کند. در این طرح ابتدا بر روی مهم‌ترین مسئله روز دنیا، توانمندسازی در مهارت‌های نرم تمرکز دارد و با برگزاری 48 ساعت کارگاه توانمندسازی تعاملی و مسئله محور مخاطبان را در این مسیر همراهی می‌کند.

با ارائه فرصت‌های داوطلبانه، بستر کسب تجربه و به کارگیری مهارت‌های ارائه شده در محیط واقعی کار برای جوانان فراهم می‌شود.

بر اساس نیاز سازمان‌ها و مخاطبین، مسیر توانمندسازی تخصصی مهارت سخت در سه بخش دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی پایتون و علوم اجتماعی  به همراه تضمین استخدام برترین دانش‌پذیران و همچنین تسهیل ورود ایده‌پردازان به شتاب‌دهنده‌ها و  مراکز رشد فراهم شده است.

علاقمندان تا ٣١ شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا ازطریق وب‌سایت پویش در این طرح ثبت نام کنند

    منبع خبر

    پویش پیشتازی

    پویش پیشتازی

    مجری و مرجع فعالیت‌های داوطلبانه در ایران

    نظرات