وبینار پاسخ به پرسش‌های اعضای محترم انجمن درباره رتبه‌بندی سایت‌ها

وبینار پاسخ به پرسش‌های اعضای محترم انجمن درباره رتبه‌بندی سایت‌ها

با توجه به پرسش‌هایی که اعضای محترم انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) درباره فرآیندهای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در رده تجارت الکترونیک و دریافت ستاره‌های ۲ تا ۵ در نشان اینماد داشتند و در راستای تفاهم‌نامه‌ای که بین انجمن صنفی و مرکز رتبه‌بندی تجارت الکترونیک ایران انجام شده است، طی یک وبینار جناب آقای ایمان ناطقی، مدیر محترم مرکز رتبه‌بندی تجارت الکترونیک به صورت اختصاصی به پرسش‌های اعضای محترم انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی پاسخ خواهند داد.

هر سوالی درباره رتبه‌بندی و کسب ستاره‌های ۲ تا ۵ اینماد دارید، در این فرم ثبت کنید. در وبیناری که روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰ برگزار خواهد شد، به پرسش‌های شما پاسخ داده می‌شود. همچنین در صورتی که امکان حضور در وبینار را نداشته باشید، ویدئوی وبینار خدمت شما ایمیل خواهد شد.

برای ثبت پرسش، اینجا کلیک کنید : ثبت پرسش

جهت ثبت پرسش، تا ساعت ۱۸:۰۰ روز پنج‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ فرصت دارید.

همانطور که قبلاً به اطلاع اعضای محترم انجمن رسیده بود، طبق تفاهم انجام شده، اعضای انجمن می‌توانند فرآیندهای رتبه‌بندی را با تخفیف ۲۰ درصد انجام دهند.

لینک اصل خبر در سایت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

    منبع خبر

    انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب  کارهای اینترنتی)

    انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

    انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت

      نظرات