تریگر ۱۱ آغاز شد

تریگر ۱۱ آغاز شد

در بعداز ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۷ مهرماه ۱۳۹۸، شرکت کنندگان یازدهمین رویداد استارت آپ تریگر در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف گرد هم آمدند تا با صنعت IVD و رویداد استارت آپ تریگر آشنا شوند.

روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه، با برگزاری جلسه معرفی صنعت IVD به شرکت کنندگان یازدهمین دوره رویداد استارت آپ تریگر، این رویداد رسما آغاز شد. در ابتدا جناب آقای طهرانی، مدیرعامل شرکت پیشتاز طب بیان به معرفی صنعت IVD پرداخت. این مبحث با تاریخچه IVD آغاز شد و ایشان روند پیشرفت IVD در دنیا و ایران را بیان کردند. وی پس از معرفی حوزه های مختلف IVD، بازار و آینده این صنعت را در بازار محصولات پزشکی ایران بررسی کرد و گفت: با توجه به میزان واردات ۹۰ درصدی محصولات IVD، قطعا با افزایش تولیدات با کیفیت داخلی، آینده این صنعت در دست تولیدکنندگان این صنعت خواهد بود. طهرانی با اشاره به چندتخصصی بودن محصولات این صنعت گفت قطعا حضور فناوران و نخبگان در کنار تولیدکنندگان کمک بزرگی به این صنعت خواهد کرد. در ادامه دکتر وحید یونسی، مدیرعامل شتابدهنده سیناپس در ارتباط با روند برگزاری رویداد و حوزه های تخصصی این رویداد که شامل میکروفیلوئیدیک، POCT، بیوسنسور و گلوکومتر است، توضیحاتی ارائه داد. وی حضور ایده های آشنا با تکنولوژی نوین جهان برای ساخت و تولید دستگاه های تشخیص آزمایشگاهی را لازمه ی پیشرفت صنعت IVD  ایران دانست و همکاری رویداد استارت آپ تریگر و شتابدهنده سیناپس را مرتفع کننده بخشی از نیاز های اساسی کشور در این صنعت معرفی کرد. در ادامه شرکت کنندگان با روند برگزاری رویداد آشنا شدند. سپس مهندس کزازی از شرکت آپتاسیس، روند ساخت و تولید دستگاه آپتالایزر که نمونه موفق به کارگیری تکنولوژی در شتابدهنده سیناپس بود را توضیح داد.

در پایان، پنل پرسش و پاسخ با حضور جناب آقای تهرانی، دکتر یونسی، دکتر بوترابی، دکتر رزاقی و مهندس کزازی برگزار شد و به پرسش های شرکت کنندگان در مورد روند تولید محصول، تضمین کیفیت محصولات IVD و روند ساخت دستگاه آپتالایزر و… پاسخ دادند.

لینک اصل خبر در سایت سیناپس

منبع خبر

سیناپس

سیناپس

اولین شتابدهنده محصولات تشخیص آزمایشگاهی

نظرات