در رویداد استارتاپی حامی، ایده نگارین مقام دوم را کسب کرد


مدیر کارگاه چرم گیلاره در تربت حیدریه گفت: ایده نگارین، شامل جعبه‌هایی با پوشش چرم طبیعی است که با قلم‌زنی نقره و سنگ عقیق تزیین خواهد شد.

طیبه روستایی در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم‌ و فناوری خراسان اظهار کرد: نحو‌ه برگزاری سومین رویداد استارتاپی حامی بسیارعالی بود. در طول مدت برگزاری ما توانستیم از اساتید، نکات آموزشی خوبی دریافت کنیم. در این رویداد افراد شرکت‌کننده را گروه‌بندی کرده بودند که این امر سبب شد تا با حرفه‌های دیگر آشنا شویم و با یکدیگر، کارهای تلفیقی ارائه دهیم.

وی افزود: در این رویداد ایده ما با عنوان «نگارین» مقام دوم را کسب نمود. تیم متشکل از ۸ نفر بود که دارای حرفه چرم‌دوزی، جواهر سازی و سنگ‌تراشی اند.

مدیر کارگاه چرم گیلاره بیان کرد: ایده نگارین شامل جعبه‌هایی با پوشش چرم طبیعی است که روی آن با قلم‌زنی نقره و سنگ عقیق تزیین خواهد شد که می‌توان از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. لازم به ذکر است که این جعبه‌ها در دو سایز «۷ در ۷ و ۱۰ در ۱۰» ساخته خواهد شد.

روستایی ادامه داد: جامعه مشتریان ما جواهرفروشی‌ها، زعفران فروش‌ها و هتل‌های بین‌المللی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای توسعه فعالیت خود نیاز به منابع مالی بیشتری داریم که در این رویداد قول داد شد تا کمبود منابع مالی را با دادن تسهیلات برطرف نمایند. همچنین برای بازاریابی و فروش از ما حمایت خواهند کرد.

روستایی اضافه کرد: در گذشته با شرکت در نمایشگاه‌ها، فروش فوق‌العاده‌ای داشتیم، اما در حال حاضر با شیوع کرونا بازارها به صورت اینترنتی شده و در این زمینه دچار مشکلاتی شدیم. بنابراین کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت حیدریه کلاس‌هایی در این زمینه به صورت رایگان برگزار کرد تا بتوانیم فروش اینترنتی خود را ارتقا دهیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات