فیروزشاپ محبوب ترین برند ایرانی توییتر در تابستان۱۴۰۰
مهدی صادقی ادامه داد: در گام بعد با گسترش سبد خرید مصرفکنندگان، دستهبندیهای دیگری از محصولات فیروز را به کالاهای موجود خود افزودیم. اما این همهی داستان نبود: آنچه همواره هدف ما بوده است این است که مرزهای جغرافیایی و محدودیتهای زمانی نتواند مرزی بین مصرفکنندگان و اقلام مورد نیازشان بگذارد و بر خود میبالیم که امروز فیروزشاپ امکان ارسال سفارش به همهی استانهای ایران و صعبالعبورترین مناطق را برای مصرفکنندگان مهیا نموده است.
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات