رونمایی از هویت بصری جدید کارگزاری حافظ در آستانه هفده سالگی
به بهانه ۱۷سالگی کارگزاری حافظ و همچنین رونمایی رسمی از هویت بصری جدید این برند خوشنام بازار سرمایه، گردهمایی بزرگداشتی با حضور اصحاب رسانه و مدیران امروز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با حضور اعضای هیئت مدیره، کارشناسان، مدیران، سهامداران، مشتریان و سایر ذی نفعان کارگزاری حافظ و همچنین مهمانان دعوت شده بصورت زنده از صفحه اینستاگرام و کانال آپارات این کارگزاری و صفحه اینستاگرام حافظ پلاس با اجرای آقای آرش سروری، مجری مطرح برنامههای تلویزیونی-رسانهای برگزار شد. در بحث توسعه، اخیرا ساختمان جدیدی با ظرفیت ۳ برابری ساختمان مرکزی فعلی کارگزاری حافظ، تدارک دیده شده و قرار است از بعد منابع انسانی و سرمایه فکری، تحولات و توسعه بزرگ و هدفمندی را شاهد باشیم. کارگزاری حافظ در مسیر توسعه منابع انسانی، به دنبال جذب بهترین سرمایههای انسانی است تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ارائه دهد. • بهبود و توسعه زیر ساختهای ارتباط یکپارچه با مشتریان برای همراهی و تعامل هرچه بیشتر و بهتر با مشتریان حقیقی و حقوقی که میتوان به CRM، مرکز تماس یا Call Center و پنل جدید باشگاه مشتریان که به زودی ازش رونمایی خواهد شد، اشاره کرد. هویت بصری جدید حافظ، حس مثبت رشد و صعود و در عین حال اعتماد را منتقل میکند که در موشن گرافی خلق لوگو، این خلاقیت به خوبی نشان داده شده است. رنگ و لوگویی که اکنون مشاهده میفرمایید فقط ۵ درصد از تغییرات و تحولات مثبت کارگزاری در مسیر توسعه کیفیت خدمات و ایجاد تجربه خوب برای مشتریان است. این برند قرار است فراتر از دغدغههای مالی و سرمایه گذاری، جایگاه خود را در ذهن مردم ایران ماندگار کند. برند جدید کارگزاری حافظ، حس خوب را تقدیم ذهن و روح مشتریان خواهد کرد. لازم به ذکر است که ماموریت کارگزاری حافظ این است که با اثرگذاری هرچه بهتر، نقش خود را در جهت توسعه و پویایی اقتصاد ایران ایفا کرده و همچون حضرت حافظ، حافظ باشد و ماندگار.
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات