گزارش «دیجیکالا و کتاب، نیمسال اول ۱۴۰۰» منتشر شد
گزارش «دیجیکالا و کتاب، نیمسال اول ۱۴۰۰» با تمرکز بر آمار و دادههای بازار کتاب بر بستر دیجیکالا کوشیده است تصویری جامع و شفاف از موقعیت و جایگاه دیجیکالا در بازار کتاب ایران و تاثیر مارکتپِلِیس دیجیکالا بر این بازار ارائه کند. این گزارش که در شش فصل گردآوری شده است، خرید و فروش آنلاین کتاب در دیجیکالا را از ابتدای سال ۱۳۹۹ و شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ بررسی کرده است. همچنین به طور دقیقتر به بازار کتاب ایران و جهان، مسیر و تاریخچه دیجیکالا در بازار کتاب، مسئولیت اجتماعی و فرهنگی دیجیکالا در حوزه کتاب و رفتار و عادتهای کاربران در خرید کتاب میپردازد. گزارش دیجیکالا و کتاب بر آن است که به پرسشهای زیر پاسخ دهد: نقش دیجیکالا در تامین کتاب برای مردم ایران چیست؟ دیجیکالا در حوزه فروش کتاب چه عملکردی داشته است؟ ایرانیانی که تجربه خرید کتاب از دیجیکالا دارند، چه ویژگیها و عادتهایی دارند؟ ...
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات