۴ فناور و پژوهشگر برتر پارک قم تقدیر شدند

۴ فناور و پژوهشگر برتر پارک قم تقدیر شدند

۴ فناور و پژوهشگر برتر پارک قم تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، در مراسم گرمیداشت هفته پژوهش و فناوری استان ۳ فناور و یک پژوهشگر با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.
در این مراسم که در دانشگاه قم و با همکاری پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد،رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم با تاکید براینکه از نیازهای پژوهشی غفلت شده است گفت:  متاسفانه پژوهش و فناوری مظلوم واقع شده است متاسفانه پژوهش های کنونی نتوانسته اننظارات و نیازهای جامعه را شناسایی و برطرف کند.

سید محمد تقی شاهچراغی در مراسم آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر در دانشگاه قم با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه پژوهش و فناوری گفت: طبق فرمایش معظم له پژوهش باید علاوه بر مرجعیت علمی توانایی حل مسائل کشور را نیز داشته باشد.

استاندار قم با بیان اینکه در همه حوزه های اجتماعی نیازهای پژوهشی ضروری داریم گفت: قم به عنوان پیشانی انقلاب اسلامی باید بتواند مسائل و نیازمندهای حوزه علوم انسانی را شناسایی و برطرف کند.
وی با تاکید براینکه ستاد پژوهش و فناوری باید به زمان و مناسبت خاصی وابسته نباشد گفت: این ستاد وظیفه دارد با استفاده از پژوهشگران و فناوران برگزیده جدی تر و عملی تر نیازهای اساسی استان را احصا کند.
در این مراسم حجت الاسلام دکتر عسکر دیرباز، رئیس دانشگاه قم، حجت الاسلام دکتر فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه قم، حجت الاسلام دکتر مقیمی، معاون پژوهشی حوزه­های علمیه، آیت الله دکتر بهشتی، پژوهشگر برتر حوزه علوم انسانی و مهندس عالمی، کارآفرین برتر حوزه صنعت و فناوری بر لزوم کاربردی شدن نتایج از پژوهش ها تاکید کرده و استان را نیازمند توسعه فناوری دانستند.
گفتنی است در این مراسم ۴۷ پژوهشگر و فناور برتر عضو هیات علمی، دانشجویی، حوزوی، دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش و بخش آزاد تجلیل شدند و در این میان از آقای دکتر رنجبر(مدیرعامل واحد فناور وشا دارو پارس)، آقای مهندس رکنی حسینی( مدیرعامل واحد فناور آروند مروارید آرون)، آقای دکتر ایروانی(نوآوران دانش گستر ایروانی) از واحدهای فناوری عضو پارک به عنوان فناور برتر و آقای دکتر فرج شوشتری پور(معاون فناوری پارک علم و فناوری استان قم) به عنوان پژوهشگر برتر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری قم

    پارک علم و فناوری قم

    پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

      نظرات