مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از توانمندی‌های شرکت‌های مرکز رشد فرهنگی بازدید کرد


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در حاشیه رونمایی از پوسترهای دو مهرواره سراسری کانون با عنوان‌های «نامه مهر» و «گنبد کبوتران»، از توانمندی‌های واحدهای فناور مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت؛ دکتر علی اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن ابراز مسرت از همکاری شکل گرفته بین پارک علم و فناوری خراسان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از فضای استقرار شرکت های مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت در ساختمان لادن بازدید کرد. همچنین ضمن حضور در نمایشگاه جانبی محصولات مرکز رشد فرهنگی، در جریان چالش ها و خواسته های واحدهای فناور قرار گرفت.

لازم به ذکر است ساختمان لادن که از فضاهای استقرار جانبی شرکت های مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت می باشد، در تعامل بین کانون پرورش فکری کودکان خراسان رضوی و پارک علم و فناوری خراسان با هدف تعامل دو جانبه، توسعه بازار شرکت ها و پاسخگویی به نیاز مشتریان در حوزه کودک و نوجوان مورد بهره بردای قرار گرفته است. در این فضای تعاملی هفت شرکت عضو پارک مستقر می باشند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات