رونمایی از محصولات شرکتهای دانش بنیان پارک علم و فناوری خوزستان در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ملی ۱۴۰۰

رونمایی از محصولات شرکتهای دانش بنیان پارک علم و فناوری خوزستان در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ملی ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان، بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ملی امسال بصورت حضوری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور ۱۹ دانشگاه، ۱۷ پژوهشگاه، ۳۲ پارک علم و فناوری و مرکز رشد و همچنین ۱۴ شرکت و سازمان در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ آذر ماه برگزار گردید. در این نمایشگاه، غرفه پارک علم و فناوری خوزستان،از محصولات و دستاوردهای ۱۱ شرکت دانش بنیان و فناور مستقر در این پارک رونمایی و به نمایش عموم گذاشته شد. در این میان شرکت دانش بنیان آوان طب از شرکت های مستقر در پارک خوزستان از محصول جدید خود تحت عنوان دستگاه آرگون پلاسما که شامل ۴ دستگاه در یک پیکیج الکتروسرجری که جهت انسداد عروق حین عمل جراحی مورد استفاده در کلیه بیمارستان ها و درمانگاه های کشور، رونمایی کرد. همچنین شرکت های دانش بنیان دزالکترونیک جنوب، کاوشگران طلای سیاه، آرمان سازان هوشمند رابو با رونمایی از محصولات خود، حضوری فعال در نمایشگاه امسال داشتند.

گفتنی است در طی این نمایشگاه، مسئولان و شخصیت های مختلف علمی و اجرایی کشور  از جمله دکتر سورنا ستاری، معاون علمی رئیس جمهور، دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور، دکتر زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دستاوردهای غرفه پارک علم و فناوری خوزستان بازدید کردند.

در خاتمه این نمایشگاه  غرفه پارک علم و فناوری خوزستان موفق شد بر اساس شاخص های ارزیابی و کسب امتیاز عالی از سوی کمیته اجرایی نمایشگاه به عنوان غرفه برتر و منتخب معرفی و انتخاب گردد.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات