ماجرای رتبهبندی «اینماد» چیست؟
به گزارش تجارتنیوز ، الزام به داشتن نماد اینماد و ایجاد محدودیت برای کسبوکارهای نو پا که اینماد ندارند، به یکی از دغدغههای اصلی کسبوکارها تبدیل شده است. چرا که به گفته صاحبان کسبوکارهای اینترنتی، اجرای اینماد به شکل اجباری باعث ضرر برای کسبوکارهاست. به تازگی مشخص شده است که اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) دارای رتبهبندی است. به این صورت که هر کسبوکاری با پرداخت هزینه زیادتر میتواند از رتبه بالاتر و پیشرفتهتری برخوردار شود. رتبهبندی ایمناد سطح اعتماد و کیفیت عملکرد وب سایت و کسبوکار را نشان میدهد. هرچه تعداد ستارهها بالاتر باشد، نشاندهنده سطح بالاتر اعتماد و کیفیت عملکرد وب سایت است. آسیبهای رتبهبندی اینماد با وجود اینکه مسئله رتبهبندی اینماد در جلب اعتماد کاربران به یک وب سایت یا کسبوکار نو پا میتواند موثر عمل کند، اما براساس قوانین اینماد شرکت در ارزیابی در سطح پیشرفته اینماد، نیازمند پیش نیاز خاصی نیست و کسبوکارها و استارتاپها با ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات