حضور موفق و گسترده شرکتهای عضو گروه انرژی در نمایشگاه پارس جنوبی


پنجمین نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی در تاریخ ۲۸ آذر الی ۱ دیماه در محل نمایشگاه بین المللی پارس جنوبی (عسلوبه) انجام شد. در این نمایشگاه پارک علم و فناوری خراسان در قالب پاویون مشترک شرکت های عضو و حضور مستقل تعدادی دیگری از شرکتهای گروه انرژی حضور گسترده ای در زمینه های مختلف فناوری های این صنعت داشت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس فناوری انرژی؛ در سالیان اخیر همکاری نزدیک پارک علم و فناوری خراسان در تامین نیازمندیهای فناورانه صنعت گاز بالاخص در زمینه های مشترک فناوری در مجتمع های گازی پارس جنوبی با شدت بیشتری پیگیری میگردد. موضوعات پژوهشی موفقی چون داخلی سازی کمپرسورهای سانتریفیوژ، شیرین سازی گاز طبیعی از طریق فرآیندهای نو و بومی سازی کارتهای کنترلی ویژه از جمله نمونه هایی از این همکاری است. تجربیات مطلوب ناشی از همکاری های این چنینی با شرکتهای فناور و دانش بنیان موجب شده در سالیان اخیر رویکرد به محصولات داخلی در این صنعت پا پیگیری بیشتری دنبال گردد.

نمایشگاه ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ۱۴۰۰، به عنوان پنجمین دوره این نمایشگاه ها در محل عسلویه، به عنوان محل نمایش آخرین توان شرکتهای داخلی در این صنعت از ۲۸ آذر الی ۱ دیماه برگزار و در این دوره به مشابه دوره های گذشته پارک علم و فناوری خراسان حضور ویژه ای داشت.

۱۱ شرکت فناور عضو گروه انرژی بصورت مستقل و در قالب پاویون مشترک در این نمایشگاه حضور داشتند که توانستند نظر مخاطبان را نسبت به توانمندیهای خود جلب نموده و ذهنیت مناسبی نسبت به ساز شرکتهای عضو ایجاد نموده اند.

۶ شرکت حاضر در محل پاویون مشترک پارک علم و فناوری خراسان حاضر بودند، که نسبت به ارائه فعالیتهای خود در زمینه ارائه خدمات طراحی پمپ و کمپرسورهای سانترفیوژ، تولید تجهیزات هم زمانی، سازنده شیرهای قطع کننده اضطراری، اکچویترهای ESD و رگلاتورهای صنعتی، طراحی انواع قطعات خاص سرامیکی و سیستم های تله متری بترتیب توسط شرکتهای آریا صنعت پارس سورین فیدار، پایا نیروی بهارستان، پیشگام انرژی خاور، نوآوران نگین پژوهان و زرین سامانه شرق ارائه شد.

لازم به ذکر بوده در این نمایشگاه همچنین شرکتهای طاها قالب توس، خدمات نیروگاهی آهار، مطلق کاران شرق، صدرا ماهن پارسیان و نوین کامپوزیت صدرا از دیگر شرکتهای عضو گروه انرژی پارک علم و فناوری خراسان حضور پر رنگی داشتند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات