غول لوازم‌خانگی چین به‌دنبال گسترش نفوذ جهانی

فروش حاصل از بازارهای خارج از چین بیش از نیمی ‌از کل درآمد شرکت ‌هایسنس در سه سال آینده را به خود اختصاص خواهد داد. تولیدکننده چینی لوازم خانگی گروه Hisense با حمایت مالی از رویدادهای ورزشی بین‌المللی، در حال تسریع تلاش‌های خود برای گسترش ردپای جهانی، افزایش آگاهی و نفوذ این برند است. به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از چاینا دیلی، ژوهوجیان، رئیس‌ هایسنس، گفت این شرکت در سال ۲۰۲۲ بخش تجارت به تجارت (B۲B) خود را در بازارهای خارج از کشور گسترش خواهد داد و عزم خود را برای ایجاد تحول و ارتقای این صنعت نشان می‌دهد که به یک امر مهم برای توسعه استراتژیک این شرکت تبدیل خواهد شد. جیا شائوقیان، مدیر ‌هایسنس در این خصوص اظهار کرد: در واقع فرآیند جهانی‌سازی ما پس از سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ میلیارد یوآنی (۵۷/ ۱ میلیارد دلار) در پنج سال گذشته آغاز شده است. وی گفت درآمد ...

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات