جهش اقتصاد تولید محتوای دیجیتال در سال ۲۰۲۲
هجوم مردم به پلتفرمهای اشتراکی و اجتماعی برای درآمدزایی بیشتر در عصر کرونا، باعث رونق اقتصاد محتوای دیجیتال شد. بیش از ۵۰میلیون نفر در جهان تولیدکننده محتوای دیجیتال هستند و ارزش این بازار بیش از ۱۰۴میلیارد دلار است. رشد این بازار باعث شکلگیری یک طبقه متوسط قویتر شده است؛ تا جایی که ۴۱درصد از تولیدکنندگان محتوا از این محل درآمدزایی میکنند. اقتصاد تولید محتوا در سالهای اخیر رشد انفجاری داشته است، اما باید دید این روند در آینده به چه سمتی میرود. در واقع درآمدزایی از محتوای دیجیتال پدیده تازهای نیست، اما همهگیری کووید-۱۹ به کاتالیزوری برای آن تبدیل شد؛ دلیل این موضوع هم هجوم مردم به پلتفرمهای اشتراکی و شبکههای اجتماعی برای درآمدزایی بیشتر در زمانی بود که ناچار به خانهنشینی بودند. البته برای بسیاری از آنهایی که در همین دوران به ستارههای تیکتاک تبدیل شدند، این کار در ابتدا با انگیزه خارج شدن از یکنواختی و کلافگی ناشی ...
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات