«علیبابا پلاس» گام جدید علیبابا برای ورود به تجربهگردی و ارتقای کیفیت صنعت گردشگری
علیبابا پلاس آخرین محصول شرکت سفرهای علیبابا چندی پیش رونمایی شد. این پلتفرم که بر پایه محتوای تولیدشده توسط کاربر یا UGC پیادهسازی شده، این امکان را فراهم کرده تا مسافران نظرات و تجارب خود از مقاصد سفرشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این محصول در فاز اول مناطق گردشگری پنج شهر پرمخاطب کشور یعنی مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و رشت را در برگرفته است. مقاصد گردشگری در این محصول به پنج دسته خوردوخوراک، جاذبههای گردشگری، خرید و اقامت طبقهبندی شده و برای هر شهر دستکم ۳۰۰ مکان به نمایش در آمده است. مجید حسینینژاد مدیرعامل علیبابا در رابطه با این محصول گفت: «همانطور که از اسمش برمیآید، علیبابا پلاس بخشی از آینده علیبابا است. ما اهداف بلندی مثل «توانمندسازی جامعه برای خلق تجربه شایسته سفر» و «خلق ثروت برای مناطق محروم» را دنبال میکنیم. بنابراین رسالت علیبابا پلاس از دو بخش تشکیل شده است. در قدم اول به ...
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات