تقدیر از دکتر یونس یونسیان در "سومين رويداد الگوها و راهكارهاي نوين در همكاري دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت" و چاپ ایده های منتخب در کتاب ایده های وزارت علوم

تقدیر از دکتر یونس یونسیان در "سومين رويداد الگوها و راهكارهاي نوين در همكاري دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت" و چاپ ایده های منتخب در کتاب ایده های وزارت علوم

ايده هاي ارسال شده توسط پژوهشگر دانشگاه صنعتي شاهرود در "سومين رويداد الگوها و راهكارهاي نوين در همكاري دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت"، به عنوان ايده هاي برتر مورد تقدير قرار گرفتند و براي چاپ در كتاب رويدادها انتخاب شدند.

ايده هاي ارسال شده با عنوان "طراحي و مدلسازي پلتفرم نسل بعدي شتاب دهنده ملي در زيست بوم دانشگاه هاي ايران با هدف جهش نوآوري، نوآفريني، كارآفريني و توليد" و  "پلتفرم "ارتباط" با محور تشكيل هسته نخبگاني در دانشگاه" از طرف يونس يونسيان دانشجوی دکتری رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران كارشناس دانشگاه صنعتي شاهرود به عنوان ايده هاي برتر جهت چاپ در كتاب رويداد ها انتخاب و مورد تقدير واقع شدند. شايان ذكر است در سومين رويداد الگوها و راهكارهاي نوين در همكاري دانشگاه ها با جامعه و صنعت، پس از اعلام فراخوان رويداد از طرف دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، از تمامي اعضا هيات علمي دانشگاه هاي كشور و موسسات پژوهشي، مديران و كارشناسان ارتباط با صنعت و دانشگاه ها، دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاهي جهت شركت در اين رويداد دعوت به عمل آمده است. معاونت پژوهشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راستاي اجراي سياست‌ها و اقدامات به منظور توسعه ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت اقدام به برگزاري رويدادي با عنوان "سومين رويداد الگوها و راهكارهاي نوين در همكاري دانشگاه با جامعه و صنعت" در دي ماه سال هزار و چهارصد خورشیدی نموده است.

دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در راستاي تقويت ارتباط دانشگاه ها با بخش هاي مختلف جامعه و صنعت و در راستاي بهره گيري از ظرفيت فرهيختگان جامعه در ارائه ايده‌ها و راهكارهاي نو در برقراري ارتباط مؤثر ميان دانشگاه و جامعه، اقدام به برگزاري رويداد ايده‌هاي برتر با موضوع ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت نموده است. اين رويداد با هدف شناسايي و تقدير از ايده‌ها و الگوهاي نوين در توسعه و تسهيل ارتباط دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مؤسسات آموزشي، پژوهشي و فناوري با جامعه و صنعت برگزار گرديد. ايده‌هاي نوين و برگزيده در اين رويداد مي تواند در بهبود همكاري‌هاي بين مراكز علمي و اجرايي مؤثر واقع شده و بنا به فراخور امكانات و زيرساخت‌هاي موجود، در دستور كار جهت اجرايي شدن قرار خواهد گرفت.

 

    منبع خبر

    شاهکار

    شاهکار

    اکران سیستم کسب و کار پلتفرمی با رویکرد نوآوری باز در راستای تحقق جامعه نسل پنجم

      نظرات