درخشش پژوهشگر و فعال فرهنگی کشور در هجدهمین اجلاس فناوری و رسانه سازمان صدا و سیما

درخشش پژوهشگر و فعال فرهنگی کشور در هجدهمین اجلاس فناوری و رسانه سازمان صدا و سیما

حضور پژوهشگر و اندیشمند حوزه فرهنگ کشور در هجدهمین اجلاس بین المللی فناوری و رسانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرید. نتایج پژوهش های دکتر یونس یونسیان با موضوع "درک بینارشته ای از نظریه بازاریابی عصبی و رفتار اطلاعاتی کاربر در شکل گیری محتوای خاطره محور در صنعت رسانه با محور مطالعه مفهوم نوستالژیا از منظر علوم شناختی در معماری رسانه های آینده" در این اجلاس مورد خوانش و تقدیر قرار گرفت و به عنوان اولین پژوهش ملی کشور در حوزه مطالعات بینارشته ای نوستالژیا در صنعت رسانه برگزار شد. 

یونس یونسیان پژوهشگر ملی کشور دارای نشان نوآوری وزارت نفت در حوزه برترین استارتاپ رویداد پترولیوم تیکاف، تقدیر شده از معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور در حوزه اکوسیستم استارتاپی، مشاور طرح ملی صد استارتاپ از طرف بازوی اجرایی دانش بنیان ستاد فرمان امام (ره) و صندوق دانش بنیان برکت، پژوهشگر برتر کشور در حوزه دیجیتال با نشان سرآمد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی گرایش بازیابی اطلاعات و دانش در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، فعال در حوزه شتاب دهنده و اکوسیستم کارآفرینی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد.

آئین اختتامیه هجدهمین اجلاس فناوری رسانه که با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما و معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی برگزار شد،  یونس یونسیان پژوهشگر ملی کشور توانست تندیس و لوح تقدیر برترین مقاله این اجلاس را از آن خود نماید.

در آئین اختتامیه این اجلاس که به صورت ارتباط زنده ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران کل و مدیران حوزه معاونت فنی ۳۳ مرکز صدا و سیما برگزار شد رئیس سازمان صدا و سیما به همراهی رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه، از چندین طرح نوآورانه رونمایی کرد.

همچنین در این اجلاس از ۱۴ طرح فناورانه با حضور جبلی رئیس رسانه ملی و عیسی زارع پور وزیر ارتباطات رونمایی شد.

شایان ذکر است هجدهمین اجلاس فناوری رسانه با برنامه های متنوع،  پنجم و ششم بهمن ماه 1400 در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی برگزار شد. 

    منبع خبر

    شاهکار

    شاهکار

    اکران سیستم کسب و کار پلتفرمی با رویکرد نوآوری باز در راستای تحقق جامعه نسل پنجم

      نظرات