حرکت جهادی و رویکرد تحولی موجب گره گشایی از زندگی مردم می شود

حرکت جهادی و رویکرد تحولی موجب گره گشایی از زندگی مردم می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان ضمن بیان ویژگی های استان گفت:  در این سفر اولویت‌های استان مصوب و آنچه گفته شد، باید اجرایی و اگر هم نشد باید علت آن گفته شود.

وی با بیان اینکه این مصوبات باید به دست مدیران استان اجرایی شود و اصل کار دست آن‌ها است، ادامه داد: تک تک مدیران استان باید برای اجرای مصوبات، مصمم باشند و انتظار این است که کار به طور جدی دنبال شود.

رییس جمهور تاکید کرد: این کار، حرکت جهادی و رویکرد تحولی می‌خواهد. برخی فرآیند‌ها که مشکل دارد باید اصلاح شود تا گره گشای کار مردم باشد. با این همه ثروت عظیم در کشور نباید شاهد فقر باشیم.

آیت الله رئیسی از بلاتکلیفی طرح گردشگری آشوراده به عنوان نمونه‌ای از نتیجه چرخش امور نامناسب اشاره کرد و افزود: این کار باید با سرعت انجام شود.

دکتر رئیسی گفت: انتظار مردم از دولت و مسئولان، حرکت تحولی و جهادی است و این کار کاملاً قابل انجام است. در منطق دولتمردان، نمی‌شود و نشد، مطلقاً نباید باشد. منطق ما، می‌توانیم است.

وی ادامه داد: در مسئله خلیج گرگان، فرضیه ما احیای حتمی است. از همین فردا بادی پیگیری‌ها و اقدامات، انجام شود.

رئیس جمهور افزود: طرح‌های اضطراری استان مانند آبرسانی، فعال شدن تعاونی ها، پرداخت مطالبات کشاورزان، حفاظت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، منطقه ازاد اینچه برون، راه آهن شمال جنوب و غیره، باید با جدیت دنبال شود.

وی به مجتمع پتروشیمی گلستان نیز اشاره کرد و گفت: مقدمات حقوقی این طرح انجام شده است و دولت هم پیگیری و پشتیبانی می‌کند.

وی مهمترین سرمایه اجتماعی و مولفه قدرت کشور را مردم متدین دانست و افزود: با همت مدیران و کارآمدی دولتمردان و مسئولان، شاهد تحول در استان خواهیم بود، طوریکه مردم احساس کنند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات