سخنرانی مهندس شاهرخ کشاورز در اولین...
جمعه۲۹ بهمن مهندس شاهرخ کشاورز یکی از سخنرانان اولین تدکس برندینگ در کشور بودند و در خصوص اثرگذاری در دو راهی فرصت یا تهدید صحبت کردند ادامه دادنند که اتخاذ یک تصمیم درست به چه میزان در آینده می تواند برای هر کشور و برندهای ملی آن اثرگذار باشد.
در بخشهایی از این سخنرانی در مورد بهبود تصویر برند ملی در آوردگاههای منطقهای و جهانی از طریق تلاش دسته جمعی برندها و مراکز خرید کشور در دوران کرونا و همچنین اهمیت میزان تلاش در جهت حفظ منافع جمعی در پایداری و تاب آوری سازمانها و اکوسیستم اقتصادی که در آن فعالیت می کنند اشاره شد.
نظرات