پنجمین دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

پنجمین دوره جامع طراحی محصول آکادمی یوزراکس

با توجه به نیاز روز افزون بازار به محصولات نوآورانه و کاربرمحور و نیاز به ارتقای دانش طراحی محصولات دیجیتال، شرکت نوآفرینان با همراهی جمعی از متخصصان حوزه طراحی و مدیریت محصولات دیجیتال، پنجمین دوره جامع طراحی محصول را برگزار می­ نماید.

این دوره جامع شامل 80 ساعت آموزش مفاهیم و انجام پروژه عملی طراحی محصول است که با هدف ارتقای محصولات دیجیتال تولید شده توسط سازمان­ ها و شرکت­ های نوآور و انتقال دانش روز طراحی به اعضای تیم­ های طراحی محصول و مدیریت محصول برگزار می­ شود.

در بخش آموزشی دوره جامع که روزهای پنجشنبه هر هفته بصورت آنلاین برگزار می ­شود، مفاهیم پایه و اصلی در شش بخش اصلی مدیریت محصول، تجربه کاربری، تحقیقات کاربر، طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری، ارزیابی تجربه کاربر و مهارت های بازاریابی، گیمیفیکیشن و چابکی به شرکت کنندگان آموزش داده می­ شود.

 علاوه بر آموزش مفاهیم، به منظور کارآزمایی و تجربه عملی طراحی یک محصول، شرکت ­کنندگان یک پروژه واقعی طراحی محصول را بصورت کامل در طی دوره انجام خواهند داد و مهارت های لازم برای طراحی، بهبود و ارتقا محصول کاربرمحور را کسب می­ کنند. در طی فرآیند انجام پروژه، تیم منتورشیپ و راهبران پروژه همراه شرکت کنندگان خواهند بود. 

پنجمین دوره جامع طراحی محصول از هشتم اردیبهشت ­ماه سالجاری آغاز می ­شود.

اطلاعات تکمیلی دوره در سایت www.userxacademy.ir/pd/ قابل مشاهده است.

همراهان محترم رسانه اکوسیستم می توانند با کد تخفیف ecosystem در این دوره ثبت نام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می­توانید از طریق تلفن های 09366129101 و 66128068 با دبیرخانه دوره جامع طراحی محصول در تماس باشید.

    منبع خبر

    نوآفرینان

    نوآفرینان

    تیم برگزاری رویداد

      نظرات