ایده محوری «مدیریت زنجیره تامین کالا و خدمات» در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد تصویب شد

ایده محوری «مدیریت زنجیره تامین کالا و خدمات» در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد تصویب شد

صد و پنجاه و نهمین جلسه شورای جذب و پذیرش مرکز رشد در روز سه‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه سال جاری در سالن جلسات مرکز رشد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، در این جلسه، ایده محوری «مدیریت زنجیره تامین کالا و خدمات» در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه محسن رحمتی خورشیدی به تشریح ایده محوری خود که باهدف ایجاد الگوی عملیاتی در خصوص بهینه‌سازی و مدیریت زنجیره تامین کالا و خدمات کشاورزی خصوصاً در حوزه دامپروری، ارائه‌شده است، پرداخت.

رحمتی اظهار داشت: این هسته با هدف اجرای اولیه ایده مذکور تاکنون اقدام به ثبت برند تجاری پامک (پشتیبان اقتصاد مقاومتی کشور) نموده است. در این طرح با فراهم‌آوردن منابع لازم برای واحدهای کشاورزی خصوصاً دامپروری (واحدهای کوچک و متوسط تولیدی) و جمع‌آوری اطلاعات، اقدام به ارائه خدمات و کالاهای موردنیاز کاربران و درعین‌حال به‌روزرسانی اطلاعات موردنیاز می‌شود. در این زنجیره، می‌توان شرایط استفاده از فناوری‌های نوین، خصوصاً هوشمند را نیز برای کاربران فراهم نمود. به عبارتی در این ایده محوری مجموعه‌ای از خدمات گسترده پشتیبانی قبل، حین و بعد از تولید ؛ به واحدهای تولیدی داخلی به‌منظور حمایت از کالای ایرانی و تولید با کیفیت و مشتری‌پسند؛ ارائه می‌شود.

گفتنی است، این ایده محوری توسط آقایان دکتر قربانی، دکتر طاهری، دکتر متولی و دکتر جمشیدی مورد بررسی و داوری قرار گرفت و موفق به کسب آرای موافق داوران برای جذب و استقرار در دوره رشد مقدماتی مرکز شده و برای تصویب نهایی به شورای مرکز رشد ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات