آمار جالب از تعداد شکایتها در حوزه ارتباطات/ کندی اینترنت رکورد زد!
به گزارش تجارتنیوز ، در میان گزارشهای روزانه سامانه پاسخگویی به شکایات، کندی اینترنت در صدر مطالبات مردمی قرار گرفت. براساس گزارش ایرنا ، اواخر سال ۹۷ سامانهای برای نظارت بر شکایتهای مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت عنوان «پاسخگویی به شکایات ICT» راهاندازی شد. این سامانه جهت پاسخگویی به شکایتهای مشترکین با هدف بهرهمندی از نظرات آنها برای ارتقای بهبود کیفیت ارائه خدمات، نظارت موثرتر بر عملکرد ارائهدهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکههای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راهاندازی شده است. در سامانه جدید امکان ثبت شکایتها براساس موقعیت جغرافیایی، نوع سرویسهای متداول و به تفکیک ارائهدهندگان خدمات وجود دارد. روزانه ۵۰ شکایت در سامانه ICT به ثبت میرسد در این سامانه که آمار شکایات به صورت آنلاین در دسترس مردم قرار دارد تاکنون ۷۰۲ هزار و ۲۱۶ شکایت به ثبت رسیده است. از این تعداد ۶۸۵ هزار و ۸۱۰ (۹۷ درصد) شکایت خاتمه یافته ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات