حضور فعال شرکت مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور طبرستان در نمایشگاه ایران بیوتی

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین‌آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، شرکت آرمان دارو کامیاب ستارگان به نمایندگی از مرکز رشد واحد فناوری طبرستان در این نمایشگاه که از ۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد شرکت کرده و به معرفی محصولات خود پرداخته و همچنین با برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی خود در این نمایشگاه علاوه بر اشتراک‌گذاری در زمینه‌های علمی، تولید محصول و بازار هم ارتباط موثری برقرار نمود. این شرکت با ایده مکمل گیاهی تقویت پوست، مو و ناخن در مرکز رشد مستقر بوده و به تولیدات محصولات مرتبط با ایده خود می‌پردازد.

لازم به ذکر است، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین‌آلات وابسته گروه‌های کالایی شامل انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات بهداشتی و سلولزی، محصولات محافظتی پوست و مو، دهان، دندان و رنگ مو، عطر و ادکلن و اسپری، خوشبوکننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره، ماشین‌آلات و صنایع وابسته حضور دارند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات