واکنش دیجیکالا به شکایتهای کاربران / میانگین زمان تحویل بسته ۲ تا ۳ روز است
به گزارش تجارتنیوز ، برخی از کاربران از عملکرد سایت خرید و فروش دیجیکالا در تحویل و مرجوعی کالا راضی نیستند. از سوی دیگر هم گروهی معتقدند ایجاد رقیب جدی برای این پلتفرم، به نفع مصرفکنندگان خواهد بود. اگر کاربران سری به شبکههای اجتماعی از جمله توییتر بزنند، میتوانند میزان شکایات و گلههای کاربران نسبت به عملکرد دیجیکالا را به خوبی مشاهده کنند. اما به نظر رسد که دیجی کالا فعلا با مشکل ضعف پشتیبانی و در مواردی اجناس فیک مواجه است. ظاهرا این فروشگاه برای حل بحرانهای پشتیبانی اقدامات جدیتری باید انجام دهد. به شکایات مردمی رسیدگی میشود؟ کمال ریاضی، مدیر منابع انسانی دیجیکالا درباره رسیدگی یه شکایات مردم، از این کسبوکار در گفتوگو با تجارتنیوز میگوید: «طبیعی است که زمانی که یک کسب وکار به ۶۰ میلیون نفر در ایران سرویس میدهد، مشکلاتی به وجود بیاید. هیچ کسب و کار کاملی وجود ندارد. تنها دو تا چهار درصد ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات