تخته نیروسنج سه‌بعدی «ایران‌ساخت» شد

تخته نیروسنج سه‌بعدی «ایران‌ساخت» شد

«تخته نیروسنج سه‌بعدی» به روند بهبودی این بیماران کمک می کند. این تجهیز پزشکی برای بار اول در کشور با چنین سطحی از کیفیت تولید شده است.

بیمارانی که به دلیل سکته مغزی یا برخی عارضه‌های دیگر، توان حرکت عادی را از دست می دهند، می توانند از این دستگاه برای اصلاح فرایند حرکتی خود کمک بگیرند، همچنین ورزشکاران نیز برای بهبود تکنیک و روش خود در ورزش کردن از تخته نیرو سنج سه بعدی استفاده می کنند.

گوهری مدیر عامل شرکت دانش سالار ایرانیان، طراح و سازنده تخته نیرو سنج سه بعدی می گوید: یکی از کاربردهای این دستگاه این است که مثلاً به ورزشکار می گوید که کدام عضله وی تحت فشار بیش از حد است و یا آنکه کدام بخش از تکنیک ورزشی به کار رفته از طرف او نیاز به اصلاح دارد. همچنین با اتصال الحاقات جنبی به دستگاه، حرکت های بیماران اصلاح می شود.

وی افزود: شرکت ما محصولات متنوع دیگری نیز تولید می کند، از سال ۹۲ در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی شرکت کردیم و کمک‌های ۷۰ درصدی سطح یک این نمایشگاه یک پشتیبانی بسیار مهم برای شرکت دانش سالار ایرانیان محسوب می شد که کمک کرد تا فعالیت‌ها را بیش از گذشته گسترش دهیم.

مدیر عامل شرکت دانش سالار ایرانیان در ادامه با اشاره به حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: همچنین حضور در نمایشگاه این فرصت را ایجاد کرد تا با طیف وسیع تری از مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنیم.

علاوه بر این برخی فرصت‌های پیش بینی نشده و غیر منتظره را برای شرکت ایجاد کرد که باعث ایجاد جهش در فروش و توسعه بیشتر این مجموعه جوان شد.

تخته نیرو سنج سه بعدی به غیر از ایران در سه کشور دیگر نیز تولید می شود. شرکت دانش سالار ایرانیان این محصول را تقریباً با یک ششم محصول مشابه خارجی روانه بازار کرده است.

این شرکت با بیش از صد محصول مختلف توانسته است تاییدیه نهادهای مختلف ورزشی و پزشکی را دریافت کند.

برخی از محصولات این شرکت شامل: تجهیزات ارزیابی و سنجش آمادگی جسمانی، تجهیزات آزمایشگاهی‌علوم مختلف تربیت بدنی، تجهیزات ارزیابی و سنجش در توانبخشی، مراکز تندرستی و آمادگی جسمانی و HFC بسته های سنجش تندرستی و مانیتورینگ مهدکودک می باشند.

هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت نمایشگاه به نشانی www.iranlabexpo.ir مراجعه کرده و یا با دبیرخانه این نمایشگاه با شماره ۰۲۱۸۳۵۳۳۵۵۵ تماس حاصل نمایند .

گزارش از: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۳۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات