مکدونالد و خلاقیت در تبلیغات
مکدونالد که هر چند وقت یکبار با برگزاری یه کمپین جذاب توجهات را به خودش جلب میکند حالا در کمپین Mc Delivery Detector با کمک یک دستگاه هشدار دود و تبدیل تجربههای بد افراد در آشپزی به لحظاتی خوش یک کمپین خلاقانهی دیگر را در هلند اجرا کرده است.
این حسگر که با فناوری پرینت سهبعدی و به شکل همبرگر مکدونالد ساخته شده درسقف آشپزخانه نصب میشود بعد از تشخیص دود ناشی از سوختن غذا، پیامی برای کاربر میفرستد و میپرسد میخواهد غذای جایگزینی داشته باشد؟ در صورت تایید او بلافاصله درخواستی به نزدیکترین شعبهی مکدونالد ارسال میشود تا تجربهی بد سوختن غذا با یک غذای خوشمزه جایگزین شود.
این کمپین توسط آژانس TBWA/Neboko به مدت ۱۹ روز برگزار شد و در آن از شرکتکنندگان خواسته شد خاطرات بد آشپزی خود را در اپ مکدونالد به اشتراک بگذارند تا سه نفر از کسانی که خاطرات تلخیتری! از آشپزی داشتهاند برنده این دستگاه شوند.
تلفیق تکنولوژی با خاطرات و لحظات بد در آشپزی و صدای دستگاه که صدای بوق معروف مکدونالد است و جایگزینی یک غذای خوشمزه یعنی تلفیق تکنولوژی و احساس اثربخشی زیادی در ذهن مخاطبان خواهد داشت.
نظرات