برگزاری مجمع عادی نوبت دوم انجمن صنفی به حد نصاب نرسید

برگزاری مجمع عادی نوبت دوم انجمن صنفی به حد نصاب نرسید

مجمع نوبت دوم انجمن فروشگاه های اینترنتی تهران در روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. به دلیل عدم حضور حداقل نیمی از اعضاء، جلسه به حد نصاب نرسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن فروشگاه های اینترنتی تهران، در جلسه مجمع نوبت دوم، با پیشنهاد اعضای انجمن و تایید بازرس وزارت کار مبنی بر امکان اعلام رسمی کاندیداتوری اعضا برای حضور در هیات مدیره، تصمیم گرفته شد اعضایی که نامزد حضور در هیات مدیره هستند، پس از درج آگهی برگزاری نوبت سوم در روزنامه کثیرالانتشار، نامزدی خود را به صورت رسمی در سایت انجمن اعلام کنند.

همچنین مقرر شد فهرست کامل اعضای انجمن از ابتدا تا کنون (حتی اعضایی که اقدام به تمدید عضویت نکرده‌اند) منتشر شود تا در صورت تمایل بتوانند با تمدید عضویت در انجمن، نسبت به حضور در مجمع اقدام فرمایند و همچنین نامزدهای انتخابات بتوانند نسبت به معرفی مناسب سوابق و برنامه‌های خود برای دور بعدی اقدام کنند.

گفتنی است حد نصاب برگزاری مجمع در نوبت دوم یک سوم اعضاست و دستور جلسه مجمع نیز، ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره، خزانه دار، بازرس و برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان است که اطلاعیه بعدی، زمان برگزاری مجمع سوم، مشخص و اطلاع رسانی می شود.

لینک اصل خبر در سایت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

منبع خبر

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب  کارهای اینترنتی)

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت

    نظرات