وبینار چالش‌های اظهار‌نامه مالیاتی کسب‌و‌کارهای اینترنتی ویژه اعضای انجمن

وبینار چالش‌های اظهار‌نامه مالیاتی کسب‌و‌کارهای اینترنتی ویژه اعضای انجمن

با توجه به سوالات مختلفی که اعضای محترم  انجمن اخیراً درباره موضوعات اظهارنامه مالیاتی مطرح کرده‌اند، انجمن تصمیم دارد وبیناری با عنوان چالش‌های اظهار‌نامه مالیاتی کسب‌و‌کارهای اینترنتی برگزار کند.

به اطلاع اعضای محترم انجمن صنفی کارفرمایی کسب و کارهای اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) می‌رساند، این انجمن در راستای انجام رسالت خود مبنی‌بر پیگیری دغدغه‌های اعضا، در رابطه با کامل کردن اظهارنامه مالیاتی ، وبیناری با عنوان چالش‌های اظهار‌نامه مالیاتی کسب‌و‌کارهای اینترنتی در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ساعت ۱۶ به صورت آنلاین برگزار کند.

سرکار خانم مریم آتشگاه (مشاور امور مالیاتی) دراین وبینار که ویژه اعضای انجمن است ، درباره موارد زیر توضیحات لازم را ارائه می‌کنند.

سرفصل‌های زیر در این وبینار مورد بررسی قرار خواهدگرفت:

۱ -اقدامات لازم پیش از ارسال اظهارنامه مالیاتی
۲ -نحوه تکمیل اظهارنامه گروه دوم و سوم
۳ -نحوه شناسایی هزینه‌ها و درآمدها در ثبت و ارسال اظهارنامه
۴ -مواد قانونی مرتبط با ارسال اظهارنامه مالیاتی و اصلاحات آن

اطلاعات ورود به این وبینار ۳۰ دقیقه قبل از شروع، برای شما اعضای محترم ایمیل و پیامک خواهد‌شد.

اعضای محترمی که اعتبار آن‌ها به پایان رسیده‌است، با کلیک روی کلمه تمدید عضویت، می‌توانند تمدید اعتبار خود را در انجمن صنفی انجام دهند.

تمدید عضویت

لازم به ذکر است برای پاسخ به سوالاتی که برای شما در وبینار چالش‌های اظهار‌نامه مالیاتی کسب‌و‌کارهای اینترنتی ایجاد می‌شود، وبینار پرسش و پاسخی برگزار خواهد شد. اطلاعات دقیق زمان برگزاری وبینار پرسش و پاسخ به‌همراه فرم ارسال سوالات از طریق همین سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

منبع خبر

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب  کارهای اینترنتی)

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت

    نظرات