علیبابا از کاراکترهای جدیدش رونمایی کرد
شرکت سفرهای علیبابا که در سال گذشته با رونمایی از فونت و وبسایت جدیدش، نوید حرکت به سمت تحول دیزاین خود را داده بود، ۱۷ اردیبهشت در مراسمی زنده با نام «چهره به چهره» اعلام کرد از این پس کاراکترش خارج از فرم مشخص، اما با هویتی واحد در تمامی بسترهای ارتباطی حضور خواهد داشت. طی این مراسم، نسخههای متعددی از کاراکتر (مسکات) علیبابا معرفی شد که در آنها عناصر هویتساز ثابت مانده، اما کاراکتر در فرمهای مختلف مثل دو بعدی، سه بعدی و پیکسل آرت و موقعیتهای متفاوت همچون تاریخی، هنری، امروزی و آینده قرار گرفته است. هدف اصلی این تحول برقراری ارتباط صمیمیتر با مخاطبین و انتقال حداکثری ویژگیهای شخصیتی برند عنوان شده است. مسکات یا همان کاراکتر، یکی از مهمترین عناصر هویتی و از داراییهای ارزشمند برندها است که میتواند طیف وسیع و متنوعی از پیامهای پیچیده را به مخاطب منتقل کند. در این مراسم عنوان شد ...
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات