اطلاعیه در خصوص برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت سوم انجمن

اطلاعیه در خصوص برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت سوم انجمن

انتخابات هیئت‌مدیره در نوبت سوم مجمع عادی انجمن صنفی کسب‌وکار‌های اینترنتی، (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی (کسب‌و‌کارهای اینترنتی) شهر تهران، از همه اعضای انجمن دعوت می‌کند در جلسه مجمع عادی نوبت سوم که در ساعت ۱۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ در محل سالن همایش‌های مدیریت صنعتی(ساختمان شماره ۲) حضور به‌هم رسانند. حضور اعضا با همراه داشتن گواهی عضویت و کارت ملی عضو (مطابق با نام درج شده در گواهی عضویت) امکان‌پذیر است.

همچنین با پیشنهاد اعضاء و تایید بازرس محترم وزارت کار مبنی بر امکان اعلام رسمی کاندیداتوری اعضاء برای حضور در هیات مدیره تصمیم گرفته شد اعضای محترمی که نامزد حضور در هیات مدیره هستند، پس از درج آگهی برگزاری نوبت سوم در روزنامه کثیرالانتشار، نامزدی خود را به صورت رسمی به انجمن اعلام و همراه با اطلاعات معرفی و سوابق، در سایت انجمن درج شود . البته طبق قانون، کاندیداتوری رسمی در روز مجمع و به صورت حضوری به اطلاع حاضرین رسیده و امکان رای‌گیری وجود خواهد داشت.

دستور جلسه مجمع نوبت سوم:
۱ -ارائه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره، خزانه‌دار، بازرس
۲ -برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان است.

نشانی محل برگزاری مجمع : خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک ۶(ساختمان شماره ۲) سالن آمفی تاتر

ساعت ۱۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

لینک اصل خبر در سایت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

    منبع خبر

    انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب  کارهای اینترنتی)

    انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

    انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت

      نظرات