H&M در محک و آزمایش شروع فروش برندهای متفرقه

H ;M در محک و آزمایش شروع فروش برندهای متفرقه

H ;M در محک و آزمایش شروع فروش برندهای متفرقه

بزرگ‌ترین تولیدکننده پوشاک سوئد و همچنین دومین تولیدکننده پوشاک دنیا یعنی H ;M تایید کرد که به‌زودی فروش برندهای خارج از کمپانی را به همراه محصولات خود آغاز خواهد کرد.
این خبر ابتدا توسط سایت خبری سوئدی breakit.se   پس از مشاهده اعلام فرصت شغلی جدید با عنوان «سرپرست برندهای خارجی» برای کمپانی H ;M روی وب‌سایت‌های مرتبط با صنعت خرده‌فروشی اعلام شد. در حقیقت این شرکت با اعلام این فرصت شغلی در حال جست‌وجو برای یافتن شخصی به‌عنوان نفر کلیدی در ساختن ارتباط بین برندهای مختلف و شرکتH ;M  است.
سخنگوی H ;M در تایید خبر پخش‌شده اعلام کرد: «ما تایید می‌کنیم که به دنبال اضافه کردن محصولات و تعدادی برندهای انتخاب شده به کمپانی هستیم و در تلاشیم تا محصولات و برندهای به دقت انتخاب شده را به عنوان پیشنهاد مکمل برای مشتری‌های خود به H ;M اضافه کنیم. البته این مرحله تنها یک محک و آزمایش بوده که آنلاین و همچنین در تعداد محدودی از فروشگاه‌های منتخب و در بازارهای (کشورهای) انتخاب شده اجرا خواهد شد.»
البته بقیه برندهای گروه H ;M، از قبیل ; Other Stories و Arket در حال حاضر در حال انجام این استراتژی یعنی فروش محصولات برندهای خارج از کمپانی هستند و خود برند H ;M در کشورهای سوئد، نروژ و ایسلند در بخش محصولات زیبایی و بهداشتی فروش محصولات برندهای خارج از کمپانی را آغاز کرده است.
آیا این تصمیم گروه H ;M در پی افزایش رقابت در صنعت خرده‌فروشی و تلاش برای از دست ندادن سهم فروش بازار است ؟

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات