نگاهی به هشتمین رویداد DM talk با موضوع «رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ»
هشتمین رویداد DM talk میزبان سخنرانان و ارائهدهندگان زیادی از کامیونیتی بازاریابی ایران و بود. این افراد در دو روز به انتقال تجربیات خود در سال گذشته پرداختند و موضوعات مختلف و مهمی را در این حوزه پوشش دادند. هشتمین رویداد DM talk؛ از کمپینهای بازی اسنپفود تا صحبت از ظرفیت بازار تبلیغات ایران سخنرانان در هر دو روز هشتمین رویداد DM talk موضوعات گستردهای را پوشش دادند. «مهدی حبیبی» مدیر ارشد بازاریابی اسنپفود، «علی رسولی» مدیر ارشد بازاریابی دیوار، «آرش خسرویان» مدیر مارکتینگ علیبابا، «روژین نقوی» مدیر ارشد بازاریابی دکترنکست، «ا حسان مهدیزاده » مدیر ارشد بازاریابی والکس، «پریسا رحیمی» مدیر ایکامرس نستله، «عادل طالبی» بنیانگذار نشر برآیند، «عطیه نوری» مدیر روابط عمومی گروه اسنپ و «الهام وحیدینیا» مدیر ارشد بازاریابی ایرانتلنت از جمله این سخنرانان بودند. در هر روز از رویداد نیز دو پنل گفتوگو با حضور متخصصان بزرگی در حوزه تبلیغات دیجیتال برگزار شد. در ادامه مرور ...
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات