«عجله دارم» به رانندگان اسنپ و تپسی اطلاع داده می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شانس پذیرش سفر از سوی رانندگان با فشردن گزینه «عجله دارم» و «افزایش قیمت» اسنپ و تپسی افزایش می‌یابد. اما آیا عجله داشتن مسافران به رانندگان اطلاع داده‌ می‌شود؟ یا این گزینه‌ها تنها روشی برای افزایش قیمت کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی است؟ برخی از مسافران این تاکسی‌های اینترنتی، به‌علت عجله داشتن از این گزینه استفاده می‌کنند. اما برخی دیگر ادعا دارند که با اضافه شدن آپشن «عجله دارم»، رانندگان کمتری پیش از افزایش قیمت، سفر را می‌پذیرند. آن‌ها از اینکه مجبور می‌شوند مبلغ زیادتری را به عنوان کرایه اسنپ و تپسی پرداخت کنند، ناراضی هستند. مسافران معتقدند که گزینه عجله دارم بهانه‌ای برای افرایش قیمت کرایه‌هاست و رانندگان تا قیمت یک سفر بالاتر نرود، آن را نمی‌پذیرند. اما از سوی دیگر برخی از رانندگان از عجله مسافر ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند. آیا رانندگان از افزایش قیمت بی‌اطلاع هستند؟ پاسخ اسنپ و تپسی چیست؟ روابط عمومی اسنپ، در پاسخ ...

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

منبع خبر

تجارت نیوز

تجارت نیوز

تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات