ابزارهای درآمدزایی جدید در اینستاگرام و فیس‌بوک

به گزارش تجارت‌نیوز ، زاکربرگ اعلام کرد برای این که پول بیشتری به دست تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام و فیس‌بوک برسد، متا رویدادهای آنلاین پولی، اشتراک هواداران، بج‌ها و محصولات خبری مستقل رایگان را برای تولیدکنندگان محتوا تا سال ۲۰۲۴ حفظ می‌کند. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود تا سال ۲۰۲۳ این امکانات در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌گیرند. به نقل از ایسنا ، زاکربرگ اعلام کرد متا، مکان مشخصی را در اینستاگرام آزمایش می‌کند که برندها می‌توانند تولیدکنندگان محتوا را در آنجا کشف کنند. این تولیدکنندگان برای محتوای خود پول دریافت کنند. این بازار تولیدکننده محتوا، به برندها امکان می‌دهد فرصت‌های همکاری جدید را به اشتراک بگذارند. به‌محض این که برندی، یک تولیدکننده محتوا پیدا کند که می‌خواهد با برند مذکور همکاری کند، می‌توانند پروژه‌ای را با جزئیاتش در اختیار آنها قرار دهد. متا اعلام کرد یک پوشه پیام‌رسانی همکاری در بخش پیام‌های مستقیم (DM) اینستاگرام خواهد ...

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

منبع خبر

تجارت نیوز

تجارت نیوز

تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات