جناب آقای وحید خسروی مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان‌ الکترونیک

جناب آقای وحید خسروی مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان‌ الکترونیک

سوابق اجرایی و صنفی:

ما در ایده پردازان، از اواخر سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را شروع کردیم. بدون محدودیت اندیشیدیم، بدون محدودیت کار کردیم و بدون محدودیت به سمت جلو حرکت کردیم .

تمرکز اصلی ایده پردازان بر ارائه خدمات با کیفیت و بی نقص در حوزه های متنوع و ابعاد مختلف زندگی مردم است که همواره در طول این ده سال محبوبیت زیادی را در میان مردم کشور عزیزمان کسب کرده است. شاکله اصلی این شرکت را افراد متخصص و باتجربه در عین حال جوان تشکیل داده است که رسیدن به قله های موفقیت و پیشرفت فردی را برای کارکنان این شرکت فراهم آورده است . این هلدینگ « سه زیر مجموعه‌ی مختلف » دارد، که هر کدام از آن‌ها در زمینه‌های متفاوتی به صورت تخصصی فعالیت دارند

.
SMS.IR سامانه ارسال پیامک به سراسر کشور ipdemy.ir آکادمی ویژه آموزش‌های آنلاین کاربردی، استودیو ‌خلاق در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی و خدمات ویدئو مارکتینگ و ipdev.ir بخش طراحی و توسعه فنی.

تمام این مجموعه‌ها با شعار: “برای کشورم ، برای مردم، برای جهانیان” و هدف خدمات دهی به مردم کشور با دیدگاهی جهانی‎ و با استقبال از ایده‌های جدید، هر روز مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری طی می‌کنند.

سوابق تحصیلی:

  • دکترای مدیریت کسب و کار از بیزینس اسکول ماهان
  • کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار از بیزینس اسکول ماهان
  • مهندس برق الکترونیک از دانشگاه آزاد

راه‌های ارتباطی:

ceo@IPE.ir

لینک اصل خبر در سایت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

منبع خبر

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب  کارهای اینترنتی)

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت

    نظرات